Lantyz Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Mond-op-mond reclame (althans, de variant daarvan op het internet) werkt altijd het beste. Nu is inderdaad niet elk onderwerp even makkelijk te promoten. Een site over ernstig gedemotiveerde siamese tweelingen met een betalingsachterstand bij hun praatgroep over verscheidene kantklosmethodes uit Thailand zal minder bezoekers trekken dan een site over populaire topsporters (ik noem maar een voorbeeld), maar over elk onderwerp zijn wel andere sites, fora en online groepen te vinden. Zoek 's op Google naar sites over olifanten en kijk of je daar wat naambekendsheid kan krijgen. Reageren
roppie Geplaatst: 4 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 sorry maar weet jij een manier :blink: Reageren
BrokenTable Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 sorry maar weet jij een manier :blink: je site aanmelden op http://savanne-dieren.pagina.nl/ kan helpen. Daarnaast jezelf aanmelden bij de zoekmachines ernstig gedemotiveerde siamese tweelingen met een betalingsachterstand bij hun praatgroep over verscheidene kantklosmethodes uit Thailand Daar was ik laatst info over aan het zoeken, maar niets gevonden Maar er bestaan dus wel sites over? Reageren
MrKooKie Geplaatst: 4 februari 2005 Rapport Geplaatst: 4 februari 2005 Posters plakker op straten... Of gewoon op elk forum dat je komt je Sig met olifanten-site.tk bedekken en in elke Chatbox (wanneer dat is toegestaan) reclame maken... Reageren
roppie Geplaatst: 5 februari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 februari 2005 Posters plakker op straten... Of gewoon op elk forum dat je komt je Sig met olifanten-site.tk bedekken en in elke Chatbox (wanneer dat is toegestaan) reclame maken... heb ik al geprobeert. <_< maar ze kijken er niet naar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.