Houser Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Hallo, Ik speel nogsteeds GTA 2. Kan niet wachten op GTAIV maar de rest is nogsteed live elke dag! Zo zit ik nu met een vraag over GTA2. Alles aan die game is aan te passen, Autos, Maps, Scrips, Alles! Maar nu zit ik te denken of het mischien mogelijk is om alle corps ( dode mensen, car wrecks, slip sporen etc.) langer te laten staan.. Zou iemand weten of dat kan en hoe het dan mischien wel mogelijk is... Tanx in advance.. Groetjes, Paul Reageren
Lantyz Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Geplaatst: 6 maart 2008 Restobjecten van dummy's (automatisch gegenereerde objecten) verdwijnen automatisch nadat ze een tijdje buiten het zicht van de speler zijn geweest. Hier is niets aan te veranderen. Objecten die je zelf script laten echter wel restobjecten achter die niet verdwijnen als je dat niet aangeeft in het script. Dit verklaart ook dat de meeste auto's waarin je rondrijdt verdwijnen, behalve de auto's die al geparkeerd stonden aan het begin van het spel. --Verplaatst naar GTA2 scripting-- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.