Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Niet zo'n succes met Carlo Kannewasser tog maar deze ik denk dat ik hem ook ga gebruiken

supermancopyfp2.jpg

Rate's & Comment's?

Daar ben ik weer, met mijn ongezouten mening. :7

1. De achtergrond is simpel, het is gewoon een mengeling van wat grunge brushes, dat is al het eerste minpuntje, probeer eens wat te variëren!

2. Het plaatje is leuk, maar is niet erg mooi ingeblend, waardoor het lijkt alsof het er gewoon opgekwakt is, weer een minpuntje

3. Met de tekst ga je vooruit, je hebt al een beter lettertype gekozen.

Maar ook hier valt nog veel meer mee te doen, effecten, kleuren, etc.

Je gaat wel vooruit ten opzichte van je vorige signatures, maar ik houd het nog even op een 6/10.

EDIT: Ik had een tikfout gemaakt bij het cijfer, mijn excuses. :puh:

Bewerkt: door Silverbyte
Geplaatst:

Bedankt, Snelle Reactie.

Ik probeer wat dingentjes voortaan dat vind ik wel leuk, bij Dafont werkt de ''SearchOptie'' niet.

En ik zocht een HP lettertype.

Groetjes, Venzio.

Geplaatst:

Hm, ik vind hem matig. :( Zoals Sylverbite zei, alleen een grunge brush op de achtergrond en de render erin gezet, waar naar mijn weten weinig mee is gedaan. Probeer deze eens een motion blur te geven en hem vervolgens op 'Overlay' te zetten. :)

De tekst vind ik wel passend bij de achtergrond, maar niet echt bij de render.. Een border mis ik ook nog. Maar goed, een 6,9/10.

Geplaatst:

In je render zitten veel kleure, en als je kijkt naar je achtergrond ziet dit er onwijs saai uit.

je had wat mooier zou zijn je achtergrond in de kleuren kunnen veranderen met de kleuren van je superman.

Je kon ook nog eventueel wat effecten doen bij je render:)

MVG

Kuys

PS. welke font is dat:D?

Geplaatst:

Eerlijk gezegd vind ik dit wel een leuke sig. Er had inderdaad wat meer kunnen gebeuren. Te beginnen met de border. Volgens jou zit er een 3px zwarte/ witte border op,. Ik heb er 10 op ingezoomd en ik zie echt geen border. Wel dat er één px rand op zit die het wat lichter maakt allemaal. De render vind ik er wel mooi uitzien en goed bij passen. Zoals Kuys als zei zitten er veel kleuren in je render. Dit geld niet voor de achtergrond. Misschien dat je wat brushes kan variëren. Een sterke punt vind ik de tekst. De achtergrond heeft vooral een grijze tint. De tekst wit. Dat geeft een mooi effect. De font is ook heel mooi en de lijn die je er net onder kan zien is erg mooi. Als je een wat donkere render had, was het een stuk mooier. Het liefst zelfs een Grijze render.

Geplaatst:

De achtergrond past niet zo goed bij het plaatje en de linker kant is te donker.

6/10 Sorry maar ik kan er niet veel meer van maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...