Silverbyte Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Wel, ziehier mijn nieuwste signature: Zelf vind ik 'm niet geweldig, aangezien 'ie best simpel is. Verder is het pen-tool gedeelte (De lichtbundel rond het mannetje) de mist ingegaan, aangezien ik er te weinig effecten overheen heb gegooid. En zoals sommigen misschien al hadden opgemerkt, is deze signature geïnspireerd op die van .Djanick. Mocht iemand zich trouwens afvragen waarom er 'Jort' staat, wel, dat is mijn naam. Reageren
Dungon Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Ik vind hem mooi Ik snap dat pentool gedoe alleen niet. wil het graag leren KUTGW Bewerkt: 7 maart 2008 door Dungon Reageren
kuys Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 He, ik vind hem wel mooi;-) Dat die lichtbundel de mist in is gegaan volgens jou is mij niet opgevallen hehe:P Wat je wel beter kunt doen vind ik die tekst. Kuys Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 He, ik vind hem wel mooi;-)Dat die lichtbundel de mist in is gegaan volgens jou is mij niet opgevallen hehe:P Wat je wel beter kunt doen vind ik die tekst. Kuys Aan zo'n rate heb ik tenminste wat. De tekst is inderdaad wat simpel, maar dat behoort ook tot de dingen die ik zoveel mogelijk probeer te verbeteren in mijn werk. Reageren
Donwell Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ikzelf vind hem best mooi gelukt. Als je goed kijkt zie je inderdaad die pen tool op de achtergrond, als je een aparte layer hebt kun je er in het vervolg misschien een Gaussian Blur overheen gooien, als andere effecten niet lukken. De border zie ik niet tot bijna niet, misschien volgende keer een beetje donkerrood te doen met een overlay blending mode. Voor de rest wel bijpassende tekst, maar met zo'n swier eromheen had ik persoonlijk een calligrafisch lettertype genomen. Voor de rest ziet het er allemaal heel mooi uit, een 8,3/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.