Jump to content

Gamer.nl zeer kritisch tegenover GTA IV


Jay;

Recommended Posts

Dit zijn toch niet echt kritiek punten?

Dit is bedacht kijk maar naar de tijden april 2008..

Ze verzinnen gewoon een verhaaltje wat er kan gebeuren als de game flopt. ;)

Bewerkt: door oostzaan
Link to comment
Delen op andere websites

Het volgende doemscenario berust niet op waarheid en is compleet ongenuanceerd. Een gedachtenexperiment: wat nou als Grand Theft Auto IV niet de monsterhit wordt die we verwachten, maar dat de game regelrecht flopt? En hoe zou dat überhaupt kunnen gebeuren?

Pure Fictie dus, wat er mogelijk zou kunnen gebeuren. Ontsproten aan de fantasie van de schrijver zonder enige link met de werkelijkheid.

Een soort "RockStar Verhalen"-blog dus ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Tsja, we kunnen niet allemaal gezegend zijn met jouw bovenmatige intelligentie natuurlijk :duh: topicstarter heeft gewoon over de mededeling heen gelezen dat het hier gaat om een hypothetisch scenario, kan iedereen gebeuren.....

Link to comment
Delen op andere websites

Soms vraag ik me welleens af wat het gemiddelde IQ van dit forum is, als je het artikel gelezen hebt dan zou je weten dat het op fictie berust.

Ik zie geen reden om zo op mij te reageren. Zoals GTA-Sheep al zei: we maken allemaal wel eens fouten. Als je niets nuttigs toe te voegen hebt aan dit topic post dan niet.

Uiteraard heb ik mijn beginpost veranderd en heb ik er over heen gelezen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk geschreven verhaal, maar gelukkig zal dit hoogst waarschijnlijk niet gebeuren(Vooral dat ene stuk waar Jack Thompson een primeur haalt) Laten we maar gewoon verder gaan met hopen dat Gta Iv de beste game wordt van 2008.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geloof niet dat rockstar na het proberen in GTA III weer in gta IV te proberen om een soort 'darkel' in het spel te zetten.

Maar wat Ron Vorstermans aka de maker van de insider wou is "ik wilde het ook niet realistisch of informerend maken maar gewoon lekker 'weglezend'.".

Kortom, weer geen nieuws met GTA IV. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...