Jump to content

Bombs Away


Tieess

Recommended Posts

Ik ben bij de missie Bombs Away! van die vrouw... (Kom ff neit op de naam.)

Wat is de besturing van het vliegtuigje?

Ik doe nu alleen WASD, is dit genoeg of is er ook nog iets met de cijfers? Heb lukt me namelijk niet, ik kom wel in de lucht door gewoon flink vooruit te rijden, maar dan val ik na 3 seconden weer op de grond/het water...

Weet iemand of en nog meer besturings-knoppen zijn en/of tips zijn?

Ik doe het gewoon op de "makkelijke maar saaie manier" volgens wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of en nog meer besturings-knoppen zijn en/of tips zijn?

Ik doe het gewoon op de "makkelijke maar saaie manier" volgens wikigta.

Je hebt de Numlcok toetsen nodig voor de besturing. De WASD combinatie kun je inderdaad gebruiken voor het gas geven (W) en het afremmen (S), maar stijgen doe je met Numlock 6. Met Numlock 9 kun je het vliegtuigje laten dalen.

Link to comment
Delen op andere websites

Aaah! Thanks dat wou ik horen, ga het even uitproberen...

Tips blijven welkom! (Of het meot me nu ineens lukken...xD Maar daar is weinig kans van!)

EDIT: Het lukt nog steeds niet... Ik doe niet aan SaveGames, dan ben ik echt een loser :ch:

Tips?

Bewerkt: door Tieess
Link to comment
Delen op andere websites

EDIT: Het lukt nog steeds niet... Ik doe niet aan SaveGames, dan ben ik echt een loser :ch:

Een savegame aanvragen is geen drama hoor, dat is heel normaal.. :puh: Maar goed, de tips.. Zorg er ten eerste voor dat je het vliegtuigje goed kunt besturen. Voor zover ik weet is er geen brandstof bij dit vliegtuigje, dus oefen eerst wat voor je de Cubans gaat aanvallen. Zorg er echter voor dat je er niet te ver van het busje afgaat. Als je eenmaal kunt vliegen, kunnen we de Cubans aanvallen. Zorg er eerst voor dat de grote boot eraan gaat, aangezien deze de snelste is van het stel. Vlieg laag als je de bom dropt, zo weet je zeker dat je de bom op het juiste moment laat vallen.

Daarna schakel je de mensen aan de kant uit. Vlieg hier wel hoog, in tegenstelling tot de boten; de Cubans hebben Krugers, en als je laag vliegt is je vliegtuig zo kapot. Drop een bom, schakel hierna de laatste nog even uit naast de auto en volg de boten. Vlieg laag over ze heen en drop de bom. Uit deze boten schieten ook mensen met Krugers, maar dat is er maar één per boot; als je de grote boot al hebt vernietigd, zijn dit er dus 2. Schakel deze ook uit, en de missie is gehaald. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Het moet en zal me straks gewoon lukken!!!

Maar donwell: Ik zei in m'n eerste post dat ik het op de "Makkelijke maar saaie" manier doe.(Zo noemt wikigta het tenminste xD). Dus over alle mensjes gewoon heen rijden net zolang totdat ze dood zijn...

En dan nog 1 bommetje laten vallen...

Maarja, ik ga het straks nog even proberen!

Tips blijven nog steeds welkom... Hoe meer, hoe beter!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou de besturing zo veranderen dat ie goed werkt voor jou! Heb ik ook gedaan. Ik heb gewoon sturen met WSAD, en omhoog met H en omlaag met Y. Het kan handig zijn, maar je moet het zelf uitvogelen wat het beste voor jou werkt. Daarbij komt natuurlijk dat je buiten de missie moet oefenen met vliegen met een Skimmer, of gewoon de missie vaak doen.

Tip voor het bommengooien: Als je dénkt dat je boven je doelwit zit, zit je er eigenlijk nog een paar meter voor. Kijk dus echt goed op de minikaart linksonder wanneer je écht boven een doelwit zit.

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Daarbij komt natuurlijk dat je buiten de missie moet oefenen met vliegen met een Skimmer..

Die skimmer die staat er bij mij volgens mij helemaal niet, die kun je toch pas krijgen na de missies van de filmstudio? Of zit ik er nu flink naast?

Ach, ik ga het straks nog even proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je krijgt hem inderdaad pas na de missie 'Dildo Dodo', daarna zal deze naast de Interglobal Film Studio's staan. Als je hier dan mee wilt werken, moet je eerst de missie 'Shakedown' hebben gedaan, voor je deze kunt kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...