Caltson Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Hey, Ik heb onlangs problemen met mijn PC. Ik heb op een nieuwe HDD van 80 G een versie van XP pro Geinstalleerd. Alles bleek goed te werken, totdat ik Sa:MP pakweg een uurtje aan het spelen was. Het spel liep vast en mijn scherm sloeg over op Stand-By. Hierna startte ik mijn pc weer op, Waarna ik na een tijdje hetzelfde kreeg. Dus toen besloot ik maar te gaan internetten, maar na een tijdje bleek dit ook weer een zwart scherm te geven. Ik heb onlangs bij een upgrade aan mijn pc een grafische kaart toegevoegd. Hiervoor heb ik niets van drivers gedownload (nvdr. Grafische kaart A9600 SE/128M van Asus). Kan het aan deze drivers liggen, of zou het met iets anders te maken hebben? Temp. Pc = HDD 47*C, Processor 36 - 37 bij spelen Greetz Bewerkt: 8 maart 2008 door gtagangster Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Om welke multiplayer gaat het? En het zou aan de drivers kunnen liggen... Of aan overhitting van de PC. Gebeurt het bij beide multiplayers (sa-mp en mta) of alleen bij één multiplayer? Reageren
Caltson Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 hey, Het probleem doet zich voor bij SA:MP, (MTA heb ik echter nog niet geprobeerd). Nu heb ik een nieuw programma geinstalleerd dat je temperaturen van de pc nachecked en deze blijken toch wel vrij normaal te zijn. Sinds gisteren heb ik nieuwe drivers van mijn grafische kaart geinstalleerd (o.a. graphics accelerator en display driver) en heb gisteren Niets van zwart scherm gehad. toch neem ik nog voorzorgen en hou ik dit topic geopend, aangezien het probleem nog altijd kan optreden. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.