Daan1305 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hoi, Wie kan 555 we tip voor me halen. Ik run steeds out of time SA: 2 Cheaten: Ja Alvast bedankt DaanGTASAsf1.b
$NeoSyp$ Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) 555 We Tip - Mission Passed! Beloning: Valet uniform Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Nog veel succes met het verdere verloop van het spel! *DOWNLOAD* Bewerkt: 7 maart 2008 door $NeoSyp$
Daan1305 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 555 We Tip - Mission Passed!Beloning: Valet uniform Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Nog veel succes met het verdere verloop van het spel! *DOWNLOAD* Bedankt, maar ik start nu weer helemaal opneiuw als ik die save open :S. Kun je de save file ff als bijlage posten? Daan.
Froodooo Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik denk dat de savegame niet is geconverteerd naar versie 2, waardoor jij een nieuwe game op moet starten als je de save file opent. Ik heb de savegame ook even gedownload en wel geconverteerd, en daarna ge-upload. Je kunt hem hier downloaden: En als het goed is, zou hij het nu dus moeten doen.
Daan1305 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Bedankt! Ook voor het converteren. Zou iemand misschien deze twee missies van Zero kunnen halen. Ik kan namelijk niet overwg met RC. Supply Lines... New Model Army ps. Hoe convert dje save files?GTASAsf1.b
Ghost_Rider Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000,= New Model Army - Mission Passed! Beloning: $7000,= - Asset van $5000,= Ik heb geen cheats/mods gebruikt. Veels succes verder in SA. PS: Over dat converten, als je >>dit<< topic eens doorleest zul je alles ervan vinden. Maar jij hoeft hem niet te converten, alleen als je een savegame hebt gedaan. Bewerkt: 8 maart 2008 door ..::GhostRider::..
Recommended Posts