Marienus Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Dom, Dom, DOM!!! Ik had mijn handling.cfg bestand weggegooit, heeft iemand een kopie? Bewerkt: 7 maart 2008 door Marienus Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb hem even voor je ge-upload, je kunt hem hier downloaden: Er is overigens een apart topic waarin je bestanden die je hebt verloren weer op kunt vragen, dat topic vind je hier. Reageren
Marienus Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) oke, bedankt (ik ben hier nog nieuw) maar als ik het bestand probeer te downloaden krijg ik een foutmelding :S De fout is: Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken. Bewerkt: 7 maart 2008 door Marienus Reageren
Froodooo Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 oke, bedankt (ik ben hier nog nieuw) maar als ik het bestand probeer te downloaden krijg ik een foutmelding :SAls het goed is, zou het allemaal moeten werken. Ik heb het bestandje nu via Rapidshare ge-upload, daarvoor moet je naar deze pagina gaan. Op die pagina klik je op Free, op de volgende pagina typ je het nummer over wat er staat, en klik je op de Download button. Zo zou het ook moeten werken. Reageren
Marienus Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Rapidshare ken ik wel ;-) bedankt voor het uploaden! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.