The Distortion Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hallo ik was zo bezig met het instaleren van de: n00bmode nja gedaan, wouw ik gta op starten, krijg ik een foutmelding... Dus wouw vragen of iemand deze 2 bestanden voor me heb: MAIN.SCM & SCRIPT.IMG m.v.g Chris Reageren
.Timothy Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Even een vraagje, welke versie wil/heb je (gehad)? Ik heb ze voor de zekerheid allebei toegevoegd. Alsjeblieft! V1 Files V2 Files P.S. Er is een apart topic gemaakt voor aanvraag van bestanden. Reageren
The Distortion Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Even een vraagje, welke versie wil/heb je (gehad)? Ik heb ze voor de zekerheid allebei toegevoegd. Alsjeblieft!V1 Files V2 Files P.S. Er is een apart topic gemaakt voor aanvraag van bestanden. ghehe niet op gelet , bedankt voor die files ^.^ V1 was goed, nou doet me san andreas het weer thanks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.