MisterW12 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb een vraag, hoe installeer je aanhangwagens? vb als je een auto met caravan wilt installeren, lukt bij mij alleen de auto met GTA san andreas mod installer please help mij grtz Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Dan Zal je dat toch handmatig* Moeten doen *Niet Letterlijk Dan ga je Naar IMG-Tool Dan zoek je de naam op van het bestand dat je Wil vervangen. En Als Het goed is Moet hij het nu doen. Maak wel een back up. Ik had het niet gedaan en toen reden er aanhangers gewoon rond maja Veel Succes! Reageren
MisterW12 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 maar eeuhm.. Je weet die avantime en die caravan erachter eh, wat moet je vervangen door de caravan? Of kan je ook gwn bijvoegen? grtz Reageren
Donwell Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Als je een mod download, zitten daar bestanden in die je kunt/moet vervangen met het origineel. De naam zegt vaak wel wat je moet aanpassen. Daarna vervang je de bestanden, desnoods met behulp van deze handleiding. Verder staat er vaak ook nog wel in de Readme wat je met wat moet vervangen. Reageren
MisterW12 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 welk voertuig is utiltr1? grtz Reageren
GTA_XP Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 welk voertuig is utiltr1?grtz Dat is de aanhanger voor de Utility Reageren
Donwell Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 De Utility Trailer is inderdaad een aanhangwagen voor de Utility Van, een schoonmaak wagen. Deze heeft alleen geen vindplaats, je zult hem dus moeten spawnen met carspawners. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.