Daniel1991 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Goede dag, Ik had vroeger zo'n tool iets in de richting van pizza tool waarmee je via de F's toetsen bijvoorbeeld via de F2 toets dat je onsterfelijk werd. Mijn vraag is dus: heeft iemand nog zo'n tool of een andere gelijkwaardige tool waarmee ik onsterfelijk kan worden zonder een cheat code of dergelijk. Alvast harstikke bedankt ;D Met vriendelijke groet, Daniel Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Misschien is dit wat je zoekt? @ hieronder: het kan wel zo zijn dat deze 'maar' 27 functies heeft, en er zijn die veel meer functies hebben, maar deze is ook mijn persoonlijke favoriet. Makkelijk, klein, compact, alles zit erin wat je nodig hebt. Als ik voor WikiGTA werk gebruik ik deze trainer altijd, zo'n +151 trainer is in mijn ogen totaal onzin... Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Zo'n tool een trainer. Maar er zijn in ieder geval veel uitgebreidere trainers dan de PizzaDox trainer met 27 functies. Hier is er een met 151+ functies: Klik. Bewerkt: 7 maart 2008 door MartyCeha Reageren
Daniel1991 Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 HARSTIKKE BEDANKT!! Dat was hem Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.