brian1 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 hey ik heb g-txd doet het niet want als ik framework download dan zegt ie ineens installatie mislukt en die andreren ook niet en als ik hem normaal opstart dan doet ie het ook niet!! help Reageren
Tjerk Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, probeer het nog eens uit te leggen, maar dan met meer woorden. Reageren
brian1 Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, probeer het nog eens uit te leggen, maar dan met meer woorden. nou ik heb dus die ene tool gedownload en toen moest ik nog iets downloaden maar die deed het niet dus moes ik een andere downloaden en dat heb ik toen gedaan maar hij doet het nog niet! Reageren
Galiorix Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik begrijp niet precies wat je bedoeld, probeer het nog eens uit te leggen, maar dan met meer woorden. nou ik heb dus die ene tool gedownload en toen moest ik nog iets downloaden maar die deed het niet dus moes ik een andere downloaden en dat heb ik toen gedaan maar hij doet het nog niet! Hmmm, wat ik er uit op kan maken, is dat je dus een tool gedownload heb en daarna heb je iets anders gedownload maar die deed het niet dus je downloade weer een andere maar nu doet hij het nog niet. Maar we eten niet wat voor tool je bedoelt en wat je allemaal gedownload heb Vertel ons eerst wat je gedaan wil krijgen en wat je allemaal al gedaan of gedownload heb, dat maakt het stukken makkelijker voor ons om je te helpen. Greetz Reageren
FerryN Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Bij SAMI moet je eerst framework hebben, als je die niet hebt, kan je die via sami downloaden. Maar bij hem lukt het nog steeds niet. Tip, installeer mods handmatig of met GtaGarageModManager(GGMM), of hoe die ook heet. Die hebben niet zo veel problemen als SAMI. Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.