Jump to content

Hummer H1: Vol wapens!

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik zatw at te kijken naar wat Hummertje's, toen kwam ik dit tegen:

Boeing heeft vorige maand wat testjes gedaan met een 1-kw laser, welke op het dak van een anti-aircraft Humvee is geplaatst. In eerste instantie ziet het er uit als een soort MacGyver wannabe voor groep 6, maar het gaat hier om een real-life unit die ons als een mobiele magnetron moet beschermen tegen raketten.

Voordat een IED tot ontploffing komt of het doel bereikt moet deze Hummer een onzichtbare “laser” afvuren waardoor de explosieven onbruikbaar worden. Ik heb werkelijk geen idee wat de jongens van popularmechanics exact bedoelen, maar het ziet er cool uit!

Humvee-laser-avenger-450.jpg

Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/11/25/...head#post-12125

Wat vinden jullie er van?

Ik vind hem wel vet, lekker veel wapens :7 Yeah! dit noem ik pas een SUV! Haha, maar wel voor in het leger, niet op voor de burgers :7

• Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Sonny-The-Pilot

6

• FerryN

4

• hielkeh

3

• Addicted2

2

Geplaatst:
Zeker wel stoer :Y Hummers opzich zijn al tof, maar dit is helemaal prachtig :puh:

Jupzz :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Als ik tegen zo'n ding zou moeten vechten, en hij kwam aanrijden zou ik van de schrik all wegrennen, zo lomp ziet hij er uit :7 Volgens mij is dat van die laser maar een onzin verhaal, en is dat hele ding van karton, en moet dat geval de vijand gewoon bang maken :7

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:
Ook fijn dat fotografen het even zeggen dat zijn mijn auto gaan fotograferen :puh:

Haha :schater:

Geplaatst:
Als ik tegen zo'n ding zou moeten vechten, en hij kwam aanrijden zou ik van de schrik all wegrennen, zo lomp ziet hij er uit :7 Volgens mij is dat van die laser maar een onzin verhaal, en is dat hele ding van karton, en moet dat geval de vijand gewoon bang maken :7

Nee er is al eerder een laser gemaakt voor op een hummer en die zag er ook ongeveer zo groot uit, in het filmpje kon je zien hoe hij iets opblaaste met de laser dus het is geen onzin.

Geplaatst:

Lol, laser onzin? Je kan toch ook een gewone laserlichtje hebben? Das toch ook allemaal geen onzin? Nou dit is precies het zelfde, alleen deze laser is wat groter, en sterker.

Tevens had Boeing dit ook al eens geplaatst op een B747, van de US Air Force.

Trouwens, leuk wagentje 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Lol, laser onzin? Je kan toch ook een gewone laserlichtje hebben? Das toch ook allemaal geen onzin? Nou dit is precies het zelfde, alleen deze laser is wat groter, en sterker.

Tevens had Boeing dit ook al eens geplaatst op een B747, van de US Air Force.

Trouwens, leuk wagentje 8)

Je moet niet alles wat ik zeg te serieus opvatten, zeker niet als er :7 achter staat ;) geld trouwens ook voor dead dodo ;)

Bewerkt: door hielkeh
Geplaatst:

Boeing heeft vorige maand wat testjes gedaan met een 1-kw laser, welke op het dak van een anti-aircraft Humvee is geplaatst. In eerste instantie ziet het er uit als een soort MacGyver wannabe voor groep 6, maar het gaat hier om een real-life unit die ons als een mobiele magnetron moet beschermen tegen raketten.

Voordat een IED tot ontploffing komt of het doel bereikt moet deze Hummer een onzichtbare "laser" afvuren waardoor de explosieven onbruikbaar worden. Ik heb werkelijk geen idee wat de jongens van popularmechanics exact bedoelen, maar het ziet er cool uit!

Ik vind hem wel vet, lekker veel wapens :7 Yeah! dit noem ik pas een SUV! Haha, maar wel voor in het leger, niet op voor de burgers :7

vetten car ze moeten dat in gta4 steken :7

Geplaatst:

Voordat een IED tot ontploffing komt of het doel bereikt moet deze Hummer een onzichtbare "laser" afvuren waardoor de explosieven onbruikbaar worden. Ik heb werkelijk geen idee wat de jongens van popularmechanics exact bedoelen, maar het ziet er cool uit!

vetten car ze moeten dat in gta4 steken :7

Haha, dat moeten ze nog ff snel er in updaten :7:schater:

• 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...