Bossinkje Geplaatst: 27 april 2008 Rapport Geplaatst: 27 april 2008 (bewerkt) Zal wel zwaar zijn met al die wapens.. Bewerkt: 23 juli 2008 door Bossinkje Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 april 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Zal wel zwaar zijn met al die wapens.. :O Wist ik nog niet, ik dacht dat dat ding licht was! Haha, zeker zwaar! Reageren
Addicted2 Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Geplaatst: 21 mei 2008 Om daar beweging in te krijgen moet je wel zo'n 400-450 PK hebben. Reageren
hielkeh Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Om daar beweging in te krijgen moet je wel zo'n 400-450 PK hebben. Wedden dat het mij met 10 pk ook lukt? Dan gaat het alleen wel een beetje langzaam Reageren
Gino99 Geplaatst: 6 juni 2008 Rapport Geplaatst: 6 juni 2008 Zo'n soort auto rijden ook in het spel Mercenaries .Mooie wagen,maar om er speciaal voor een topic aan te maken.. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 7 juni 2008 Rapport Geplaatst: 7 juni 2008 Wat ze allemaal wel niet kunnen maken in de 21ste eeuw .. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 8 juni 2008 Rapport Geplaatst: 8 juni 2008 Hoe duur zou dat ding ongeveer zijn? Reageren
Black Vegetable Geplaatst: 24 juni 2008 Rapport Geplaatst: 24 juni 2008 Doet me denken aan de clip van Franky goes to Hollywood: Two Tribes. Nieuwe video van 2006. Dit dus: Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 26 juni 2008 Rapport Geplaatst: 26 juni 2008 maar wel voor in het leger, niet op voor de burgers Zou het? Reageren
Robin B Geplaatst: 29 juni 2008 Rapport Geplaatst: 29 juni 2008 mwhoaa mooi autootje.Kan er niet wat meer bij.Ik ga daarmee op bugers schieten!! En zet nog wat nitro op . . Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Om daar beweging in te krijgen moet je wel zo'n 400-450 PK hebben. Mhaaawwww, PK zeggen amper, Torque/koppel, dar draait het om, en aangezien het een Amerikaanse V8 is, dat zal die er wel een hoop van hebben. Om daar beweging in te krijgen moet je wel zo'n 400-450 PK hebben. Wedden dat het mij met 10 pk ook lukt? Dan gaat het alleen wel een beetje langzaam Denk het niet, probeer die hummer maar met 10 pk te laten rijden. Dus ik zou zeggen, zet je grasmaaier ervoor, en gassen maar. mwhoaa mooi autootje.Kan er niet wat meer bij.Ik ga daarmee op bugers schieten!! En zet nog wat nitro op . . Nitro? Nitro aka Lachgas, is slecht voor je blok, omdat lachgas een betere verbranding zorgt, word je blok warmer, en daardoor zet je zuiger uit, en kan hij een warmloper krijgen, en als ie dat krijgt, heb je bij de volgende start minder power, soms kan het zo slecht zijn, dat hij niet meer loopt, of net stationeer kan lopen. Kijk eens naar die veren, ze moeten er strakkere of grotere veren erop zetten, deze kunnen nog amper oneffenheden in de ondergrond opnemen, wat er voor zorgt, dat je een zere kont krijgt als je er mee in Nederland rijd, met deze drempels. Later, Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Neem liever een AH-64 Apachie Veel mooier/beter Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Neem liever een AH-64 Apachie *Plaatje* Veel mooier/beter Dat mooier betwijfel ik, maar hiervoor heb je Skillz nodig, en niet iedereen heeft dat, net zoals auto rijden. Bewerkt: 3 juli 2008 door FerryN Reageren
FireFighter Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Neem liever een AH-64 Apachie *Plaatje* Veel mooier/beter Dat mooier betwijfel ik, maar hiervoor heb je Skillz nodig, en niet iedereen heeft dat, net zoals auto rijden. Wat bedoel je met skills? Dat je eerst moet leren ofzo? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.