PowerPats Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 verbaast me dat die hummer niet achterover duikelt met al die zware apperatuur daar achterin Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Neem liever een AH-64 Apachie *Plaatje* Veel mooier/beter Dat mooier betwijfel ik, maar hiervoor heb je Skillz nodig, en niet iedereen heeft dat, net zoals auto rijden. Wat bedoel je met skills? Dat je eerst moet leren ofzo? Jep, denk niet dat je even instapt, en zo wegvliegt. Reageren
rjravi1 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 die ziet er vers uit se moesten die in gta4 zetten Reageren
Addicted2 Geplaatst: 26 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2008 Het is ApachE, niet apachie... ik heb liever die hummer, om te verkopen uiteraard. Reageren
The Distortion Geplaatst: 6 september 2008 Rapport Geplaatst: 6 september 2008 (bewerkt) Bron: http://www.autoblog.nl/archive/2007/11/25/...head#post-12125 Hummer Dub Edition ? Bewerkt: 6 september 2008 door The Distortion Reageren
Zaahed Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Vette auto. Aleen als je in de stad daarmee rijdt iedereen kijkt dan gelijk daar de auto. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik snap niet wat je er leuk aan moet vinden, zon belachelijke auto. Wat moet je er mee, als je er mee gaat rijden hebben je binnen no-time de landmacht op je dak omdat ze denken dat je een aanslag gaat plegen. Serieus, ik vind er niks ''vet'' of ''cools'' aan. Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Het is gewoon zoon saaie Hummer Avenger. niks speciaals aan Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Vette auto.Aleen als je in de stad daarmee rijdt iedereen kijkt dan gelijk daar de auto. Je rijdt daarmee niet zomaar de stad in hoor. En als je bv. in een Ferrari Enzo, Maserati MC12, Lamborghini Reventón, Bugatti Veyron, Koeningsegg CCXR or what ever de stad in rijdt, kijk ook wel iedereen hoor. Ik snap niet wat je er leuk aan moet vinden, zon belachelijke auto. Wat moet je er mee, als je er mee gaat rijden hebben je binnen no-time de landmacht op je dak omdat ze denken dat je een aanslag gaat plegen. Serieus, ik vind er niks ''vet'' of ''cools'' aan. Waarom zou de landmacht achter de landmacht aan moeten gaan? Het is gewoon zoon saaie Hummer Avenger. niks speciaals aan De Hummer Avenger? Die bestaat niet hoor. Bewerkt: 8 september 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
FerryN Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik snap niet wat je er leuk aan moet vinden, zon belachelijke auto. Wat moet je er mee, als je er mee gaat rijden hebben je binnen no-time de landmacht op je dak omdat ze denken dat je een aanslag gaat plegen. Serieus, ik vind er niks ''vet'' of ''cools'' aan. Alsof een normale burger ooit in zo'n ding zou rijden, laat staan dan gewoon in een stad Het is gewoon zoon saaie Hummer Avenger. niks speciaals aan Niks speciaals aan? kijk die hugeass wapens, niemand zou ook zoiets krijgen/kopen, dus is het wel speciaal want amper iemand heeft zo'n ding Reageren
Honkbal95 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 mijn reet heeft er 1 Reageren
MiniShark Geplaatst: 19 september 2008 Rapport Geplaatst: 19 september 2008 w00t leip ding gek Reageren
the_dan Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 wat heb je aan een hummer -.-' Reageren
Zaahed Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 wat heb je aan een hummer -.-' Voor oorlog kan het wel handig zijn hoor Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.