timmy66 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) welke auto kan je het best nemen voor missie:Wu Zi Mu (zet ff plaatje neer ik weet niet hoe al die autos heten ) Bewerkt: 7 maart 2008 door timmy66 Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Je kan het beste de Rancher gebruiken, die heeft een goede grip op de hobbelige zandwegen.>>>Hier<<< is een plaatje van de Rancher, veel succes met de missie. Reageren
timmy66 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 okee ga het ff doen lat wel horen of het gelukt is Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Zelf neem ik altijd de Buffalo die bij Catalina's Cabin staat. De Buffalo is een vergelijkbare wagen met de Rancher. Alleen is het zo dat de Buffalo sneller is. Als je nog andere tips nodig hebt hoor ik het wel. Reageren
MartyCeha Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Op zich maakt het niet uit, ik heb de missie meerdere malen gewonnen in voertuigen die ik gewoon daar op het platteland gejat heb, die toevallig voorbij kwamen rijden. Ik heb de race gewonnen met een Rancher, een Bufallo, een Clover, en een Primo. Zolang je maar geen Perrinial, Road Train of Linerunner neemt Reageren
timmy66 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) ik heb hem al iets van 5x gedan maar het lukt niet :'( wie heeft er nog tips ? Bewerkt: 7 maart 2008 door timmy66 Reageren
Jay; Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Je kan eventueel hier kijken. Je kan een drive-by proberen maar weet niet of dit wil werken. Het is namelijk een lange tijd geleden dat ik de missie gedaan heb. Het is handig om de zelfde route in je eentje te doen. Zo leer je het kennen en sta je niet voor verassingen. Ook is het handig om de auto beter te leren kennen voordat je er mee raced. Dit is echter niet zo heel belangrijk maar alle kleine beetjes helpen als je het erg moeilijk met de missie hebt. Probeer te kijken op wat voor manier hun je afsnijden en voorkom dat de volgende keer. Veel succes! Bewerkt: 7 maart 2008 door Jay; Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Omdat je al wat moeite hebt raad ik je de Rancher of de Buffalo. Naar mijn mening moet je voor de Buffalo gaan. Begin rustig. Ga je niet druk maken. Laat ze namenlijk al een beetje voorgaan. Een ander keuze bij het begin is om gelijk een stuk af te snijde. Een derde keuze is om de PIT manoevre te gebruiken. Hierdoor zullen de andere controle over hun voertuig verliezen. Probeer de route al een beetje te leren buiten de missie. Op de verharde wegen moet je uitkijken voor andere wagens. Ga ook niet te veel gekke dingen doen. Eenmaal over de kop is gelijk over. Speel de missie trouwens overdag. Hierdoor heb je mooiere zicht over de baan en knal je niet zo vaak tegen bomen ofzo. Begint je auto al halverwege te roken dan zul je rustig aan moeten rijden. GA een beetje uitzoeken waar het mis gaat. Doe dit dan in het vervolg anders. Wil het je toch allemaal niet lukken kan ik een kaartje voor je maken. @Jay; = Het is juist beter als je geen drive-by;s uitvoert. Dit zal namenlijk ten koste van je rijstijl gaan. Bewerkt: 7 maart 2008 door GTA-fan2 Reageren
timmy66 Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 gehaalt dankjuliewel ^^ Reageren
Jay; Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Nou, ik weet nog dat je op een gegeven moment alleen maar rechtdoor kan rijden voor een kort stukje. Als er hier een auto naast je rijd en je weet hoe de volgende bocht in elkaar zit dan kan je best een drive-by uitvoeren mocht dit mogelijk zijn. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Nou, ik weet nog dat je op een gegeven moment alleen maar rechtdoor kan rijden voor een kort stukje. Als er hier een auto naast je rijd en je weet hoe de volgende bocht in elkaar zit dan kan je best een drive-by uitvoeren mocht dit mogelijk zijn. De race bestaat bijna volledig uit zandwegjes dus dat word nog weleens moeilijk. Overigens heb ik nog even de kaart van de baan. Ik heb hem niet zelf gemaakt, maar van wikiGTA gehaald. Deze kon je niet vinden op de pagina van de race Wu Zi Mu. Maar juist bij Los Santos streetraces. Daar zit de race Badlands A. Dit is dezelfde race als de missie 'Wu Zi Mu'. Het enigste verschil is dat je daar met een Sabre raced en nu heb je een voertuig naar keuze. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 als je moeite hebt met deze race zou ik voor de Rancher gaan omdat die een makelijke besturing heeft maar een buffalo is toch wat sneller en staat heel dichtbij, bij catalina's cabin nog een andere auto die ik je kan aanraden is de Blista Compact aleen dan met off road banden (trans fender in Temple LS) Reageren
Vic Vanc Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Ik raad je egt aan een Rancher te gebruiken. Als je cheats gebruikt kun je vliegende auto's gebruiken. Maar ga dan niet te snel rijden. Succes verder. Reageren
Marienus Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 ik raad een STRETCH (Limosine) aan, daarmee heb ik 'em met gemak uitgespeelt ;-) Reageren
GTASanBanana's Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 Ik deed het met een Buffalo. Ook een keer met een linerunner (niet aan te raden). Bij de tweede Race missie van Badlands kan je ook zodra je bij de eerste brug bent de weg blokkeren. Je tegenstanders zullen langs je rijden en in het water vallen. (Je moet wel de eerste zijn anders werkt het niet!) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.