Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Hallo, Ik heb een vraag. Ik starte mijn naam op, En toen kwam er een melding: Time to die! Dit verzin ik niet Echt waar! Jullie Denken vast Dat ik dit verzin. Maar het is echt! Wat is dit... Ik starte mijn naam opnieuw op en toen zag ik niks... Snap Er niks Van! Hieronder: Ik starte mijn naam op in windows. Mijn naam was net op gestard en toen stond er: time to die... in een melding vakje Als het nog een keer gebeurd dan maak ik een screen! Bewerkt: 7 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hallo,Ik heb een vraag. Ik starte mijn naam op, En toen kwam er een melding: Time to die! Dit verzin ik niet Echt waar! Jullie Denken vast Dat ik dit verzin. Maar het is echt! Wat is dit... Ik starte mijn naam opnieuw op en toen zag ik niks... Snap Er niks Van! Ik starte mijn naam op ?? waar heb je het over als ik vraagen mag ? Reageren
Gangsta Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 (bewerkt) Hij bedoelt zijn gebruikers account van Windows. Het kan zijn dat dit spyware of ad-aware kan zijn. Scan je PC eens met ad-aware: http://www.snapfiles.com/get/adaware.html Of met Spybot: http://www.snapfiles.com/get/spybot.html Bewerkt: 7 maart 2008 door Gangsta Reageren
Vegeta Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Dit gebeurde ook bij mij er kwamen zeker ongeveer 20 van die vensters met dat toch !! Je hebt laatst een bericht gekregen dat er een virus op je pc zat dus heb je een anti-virus gratis gedownload gekregen. Dat ging zo bij mij, je kon het niet stoppen. Dus die anti-virus is eigelijk de virus hea. De anti-virus doet alsof er virussen zitten en je het kan verwijderen door de hele versie te kopen. Dat is een valstrik want dan koop je iets van iemand die je erin heeft geluisd. Ik opende de pc een paar dagen niet en toen ineens kwam dat voorval van jou ik sluitte mijn pc direct af. En de volgende kwam er bij het opstarten een veilige modus ding maar ik drukte overal op maar telkens als ik dat deed startte mijn pc opnieuw dus ik zat vast en installeerde mijn pc opnieuw !! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Dit gebeurde ook bij mij er kwamen zeker ongeveer 20 van die vensters met dat toch !! Je hebt laatst een bericht gekregen dat er een virus op je pc zat dus heb je een anti-virus gratis gedownload gekregen. Dat ging zo bij mij, je kon het niet stoppen. Dus die anti-virus is eigelijk de virus hea. De anti-virus doet alsof er virussen zitten en je het kan verwijderen door de hele versie te kopen. Dat is een valstrik want dan koop je iets van iemand die je erin heeft geluisd. Ik opende de pc een paar dagen niet en toen ineens kwam dat voorval van jou ik sluitte mijn pc direct af. En de volgende kwam er bij het opstarten een veilige modus ding maar ik drukte overal op maar telkens als ik dat deed startte mijn pc opnieuw dus ik zat vast en installeerde mijn pc opnieuw !! De links die gangsta gaf zijn gewoon gratis programma's hoor. Je kan betalen voor wat meer opties. Reageren
Vegeta Geplaatst: 20 maart 2008 Rapport Geplaatst: 20 maart 2008 Nee niet die van hem als je die virus van time to die hebt krijg je reclame zo van er zit spyware op je pc (wat een leugen is ) om je zo over te halen de hele versie te kopen. dat is de bedoeling eerst maken ze je bang. En als je niks doet gaat ie na een paar dage ni meer aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.