Jump to content

Time to Die?

Unmountable Tijmen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik starte mijn naam op,

En toen kwam er een melding: Time to die! :duh:

Dit verzin ik niet Echt waar!

Jullie Denken vast Dat ik dit verzin.

Maar het is echt!

Wat is dit...

Ik starte mijn naam opnieuw op en toen zag ik niks...

Snap Er niks Van!

Hieronder: Ik starte mijn naam op in windows.

Mijn naam was net op gestard en toen stond er: time to die... in een melding vakje

Als het nog een keer gebeurd dan maak ik een screen!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:
Hallo,

Ik heb een vraag.

Ik starte mijn naam op,

En toen kwam er een melding: Time to die! :duh:

Dit verzin ik niet Echt waar!

Jullie Denken vast Dat ik dit verzin.

Maar het is echt!

Wat is dit...

Ik starte mijn naam opnieuw op en toen zag ik niks...

Snap Er niks Van!

Ik starte mijn naam op ?? waar heb je het over als ik vraagen mag ?

Geplaatst:

Dit gebeurde ook bij mij er kwamen zeker ongeveer 20 van die vensters met dat toch !! Je hebt laatst een bericht gekregen dat er een virus op je pc zat dus heb je een anti-virus gratis gedownload gekregen. Dat ging zo bij mij, je kon het niet stoppen. Dus die anti-virus is eigelijk de virus hea. De anti-virus doet alsof er virussen zitten en je het kan verwijderen door de hele versie te kopen. Dat is een valstrik want dan koop je iets van iemand die je erin heeft geluisd. Ik opende de pc een paar dagen niet en toen ineens kwam dat voorval van jou ik sluitte mijn pc direct af. En de volgende kwam er bij het opstarten een veilige modus ding maar ik drukte overal op maar telkens als ik dat deed startte mijn pc opnieuw dus ik zat vast en installeerde mijn pc opnieuw !!

Geplaatst:
Dit gebeurde ook bij mij er kwamen zeker ongeveer 20 van die vensters met dat toch !! Je hebt laatst een bericht gekregen dat er een virus op je pc zat dus heb je een anti-virus gratis gedownload gekregen. Dat ging zo bij mij, je kon het niet stoppen. Dus die anti-virus is eigelijk de virus hea. De anti-virus doet alsof er virussen zitten en je het kan verwijderen door de hele versie te kopen. Dat is een valstrik want dan koop je iets van iemand die je erin heeft geluisd. Ik opende de pc een paar dagen niet en toen ineens kwam dat voorval van jou ik sluitte mijn pc direct af. En de volgende kwam er bij het opstarten een veilige modus ding maar ik drukte overal op maar telkens als ik dat deed startte mijn pc opnieuw dus ik zat vast en installeerde mijn pc opnieuw !!
De links die gangsta gaf zijn gewoon gratis programma's hoor. Je kan betalen voor wat meer opties.
Geplaatst:

Nee niet die van hem als je die virus van time to die hebt krijg je reclame zo van er zit spyware op je pc (wat een leugen is ) om je zo over te halen de hele versie te kopen. dat is de bedoeling eerst maken ze je bang. En als je niks doet gaat ie na een paar dage ni meer aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...