karamanci Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey iedereen! ik heb net army of two gekocht en ik kan met iemand online coop spelen maar als ik versus probeer zoekt ie de hele tijd maar er komt niks.... Reageren
Rullez Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey iedereen! ik heb net army of two gekocht en ik kan met iemand online coop spelen maar als ik versus probeer zoekt ie de hele tijd maar er komt niks.... Ik heb de game ook. Een erg goede game trouwens. Maar ik denk mischien dat ik jou probleem snap. Ik wou gisteren ook online gaan. En kreeg de foutmelding dat ik die map nog niet had. Dus wie weet ben jij nog niet ver genoeg om met jou vriend(in) online te gamen. Als dit niet je probleem is. Leg het dan A.U.B. even duidelijker uit. Dan zal ik even kijken naar je probleem. Reageren
karamanci Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey iedereen! ik heb net army of two gekocht en ik kan met iemand online coop spelen maar als ik versus probeer zoekt ie de hele tijd maar er komt niks.... Ik heb de game ook. Een erg goede game trouwens. Maar ik denk mischien dat ik jou probleem snap. Ik wou gisteren ook online gaan. En kreeg de foutmelding dat ik die map nog niet had. Dus wie weet ben jij nog niet ver genoeg om met jou vriend(in) online te gamen. Als dit niet je probleem is. Leg het dan A.U.B. even duidelijker uit. Dan zal ik even kijken naar je probleem. nee dat is het niet als ik zoek naar gamez dan vindt die niks,, ik wachtte 15 min en nog steeds niks!!!!! wtf LOL!!! Reageren
Velaro Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey iedereen! ik heb net army of two gekocht en ik kan met iemand online coop spelen maar als ik versus probeer zoekt ie de hele tijd maar er komt niks.... Ik heb de game ook. Een erg goede game trouwens. Maar ik denk mischien dat ik jou probleem snap. Ik wou gisteren ook online gaan. En kreeg de foutmelding dat ik die map nog niet had. Dus wie weet ben jij nog niet ver genoeg om met jou vriend(in) online te gamen. Als dit niet je probleem is. Leg het dan A.U.B. even duidelijker uit. Dan zal ik even kijken naar je probleem. nee dat is het niet als ik zoek naar gamez dan vindt die niks,, ik wachtte 15 min en nog steeds niks!!!!! wtf LOL!!! Misschien blokkeert je router (of firewall, wat was het ook?) die functie. Kijk er eens naar, waarschijnlijk houd je router je verbinding tegen. Reageren
karamanci Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey iedereen! ik heb net army of two gekocht en ik kan met iemand online coop spelen maar als ik versus probeer zoekt ie de hele tijd maar er komt niks.... Ik heb de game ook. Een erg goede game trouwens. Maar ik denk mischien dat ik jou probleem snap. Ik wou gisteren ook online gaan. En kreeg de foutmelding dat ik die map nog niet had. Dus wie weet ben jij nog niet ver genoeg om met jou vriend(in) online te gamen. Als dit niet je probleem is. Leg het dan A.U.B. even duidelijker uit. Dan zal ik even kijken naar je probleem. nee dat is het niet als ik zoek naar gamez dan vindt die niks,, ik wachtte 15 min en nog steeds niks!!!!! wtf LOL!!! Misschien blokkeert je router (of firewall, wat was het ook?) die functie. Kijk er eens naar, waarschijnlijk houd je router je verbinding tegen. Hoe kijk ik het dan? Reageren
snowguard3 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 Misschien is er gewoon helemaal niemand ik loop ook altijd heel lang te zoeken Als iemand coop ofzo wilt doen voeg me PSN toe:snowguard3 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.