joppie Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Hey, Ik denk erover om een nieuwe videokaart te gaan kope. Ik heb nu een Nvidia Gforce FX 5200 128 MB. Maar ik wil dus CoD 4 en (eind maart) Assassin's Creed kopen, maar als ie de demo van CoD 4 al niet aankan... Maar er staan natuurlijk ook nog andere games op me lijstje. Maar mijn grote vraag is nu: Wat is een goede videokaart voor een scherpe prijs? Van hoeveel MB (of GB) zou je hem moeten kopen? Wat is wijsheid? Reageren
T@rget Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Als je Assasin's Creed en CoD4 wilt gaan spelen, ben je zeker een kaart uit Nvidia's 8-Serie nodig. als je niet zo'n erg groot budget hebt kun je dan het beste een NVIDIA Geforce 8800GT nemen. Deze zit rond de €250. Maar natuurlijk is een video kaart niet het enige wat er voor zorgt dat een spel soepel loopt. Misschien kun je wat meer informatie geven over de rest van je PC en je budget. Groetjes, T@rget Reageren
xgaming Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Als je Assasin's Creed en CoD4 wilt gaan spelen, ben je zeker een kaart uit Nvidia's 8-Serie nodig. als je niet zo'n erg groot budget hebt kun je dan het beste een NVIDIA Geforce 8800GT nemen. Deze zit rond de €250. 250 euro is anders een aardig groot budget hoor. Hij kan dan beter voor een HD3850 gaan. Deze (goedkoopste) is rond de 130 euro. Scheelt al 120 euro. De HD3850 is goed genoeg voor CoD4 & Assasins Creed. Maar zoals target al zei hebben we meer informatie over je computer nodig. Voeding CPU RAM PCI-E of AGP (dat zijn sloten op je moederbord, de HD3850 is ook voor AGP beschikbaar, die is momenteel 180 euro (van Asus) en de 8800GT heb je niet op AGP) Reageren
T@rget Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb zelf een P4 3.2ghz, 8600GTS Super, 2gb geheugen, en Assasin's Creed draait bij mij niet echt fijn op DX9 Met alles op quality 1/3 en een resolutie van 1440X900. (Assasin's Creed is nog niet in de winkel verkrijgbaar, maar ik heb het wel al op deze PC gespeeld, maar daar gaat het nu niet over) Gelukkig is er voor mij op de post een 8800GTX en quad core onderweg dus dan draait het als een trein, maar daarom begon ik over een kaart uit de 8-serie. Van ATI kaarten weet ik niet hoe de telling gaat enzo dus daar kan ik verder niet over mee praten Reageren
joppie Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Kweet niet of je hier iets aan hebt... maar kweet niet al die afkortingen En wat je bedoel je met voeding? de stroom? das 220 watt Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik ben bang dat je net zo goed je hele pc kan wegdoen, en een nieuwe te kopen. Dit gaat zo namelijk niet echt een succes worden . Reageren
T@rget Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Tsja, da's een lastige basis om te upgraden. Ik denk dat je inderdaad met een geheel nieuwe PC goedkoper uit bent Reageren
moechy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Wat zou je budget zijn voor een nieuwe pc? Reageren
joppie Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Wat zou je budget zijn voor een nieuwe pc? Geen idee, alsie maar niet té duur is maar wel een goede... Zou dit een goede koop wezen? Bewerkt: 8 maart 2008 door joppie Reageren
moechy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Wat zou je budget zijn voor een nieuwe pc? Geen idee, alsie maar niet té duur is maar wel een goede... Zou dit een goede koop wezen? Zit hier beeldscherm en muis enzo bij? Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Zit hier beeldscherm en muis enzo bij? Er staat groot 'EXCL MONITOR', dus er zit sowieso geen beeldscherm bij. Een muis en een toetsenbord denk ik ook niet, want die staan niet bij de systeemeigenschappen links. Staat er nog ergens of er een videokaart in zit, want die staat niet bij de eigenschappen? Verder weet ik niet of de processor nu een goede keuze is, dit lijkt me meer een huis, tuin en keuken pc waar straks niet de spellen op kunnen die jij wilt spelen. Reageren
xgaming Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Zit hier beeldscherm en muis enzo bij? Er staat groot 'EXCL MONITOR', dus er zit sowieso geen beeldscherm bij. Een muis en een toetsenbord denk ik ook niet, want die staan niet bij de systeemeigenschappen links. Staat er nog ergens of er een videokaart in zit, want die staat niet bij de eigenschappen? Verder weet ik niet of de processor nu een goede keuze is, dit lijkt me meer een huis, tuin en keuken pc waar straks niet de spellen op kunnen die jij wilt spelen. Ja deze CPU is niet echt snel, hij is wel wat sneller als de CPU die je nu hebt maar niet al te best. Volgens mij kan je het beste je eigen pc samenstellen. Goedkoper en beter. Reageren
moechy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat het beste is een pc zelf samenstellen of laten samenstellen door hier iemand op het forum ofzo. Ik kan je hier niet echt mee helpen aangezien ik geen expert ben in pc's ik weet alleen genoeg om mijn plan te trekken Reageren
joppie Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat het beste is een pc zelf samenstellen of laten samenstellen door hier iemand op het forum ofzo. Ik kan je hier niet echt mee helpen aangezien ik geen expert ben in pc's ik weet alleen genoeg om mijn plan te trekken Door wie zou je dit dan moeten laten doen? Reageren
xgaming Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat het beste is een pc zelf samenstellen of laten samenstellen door hier iemand op het forum ofzo. Ik kan je hier niet echt mee helpen aangezien ik geen expert ben in pc's ik weet alleen genoeg om mijn plan te trekken Door wie zou je dit dan moeten laten doen? Ik kan wel een pc voor je samenstellen. Maar jij moet hem kopen, in elkaar zetten (of 50 euro betalen en hem in elkaar laten zetten door de webshop). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.