game~skater Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 mijn eerste zelf bedachten sig: rates and comments please Reageren
Arthis Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 OP het eerste gezicht een leuke sig, alleen als ik beter kijk ontdek ik toch wat minpuntjes. Ik denk dat de dessert eagle op een witte achtergrond heeft gestaan, je ziet namelijk nog een wit randje en dat stoort mij best wel. Je had de render misschien wat beter kunnen inblenden. Ik vind dat je geen goed font hebt gekozen en ook geen goede kleur. Ik denk dat je een wat normaler lettertype had moeten kiezen, niet met van die krullen e.d. De achtergrond vind ik wel mooi, maar de border is echt veel te dik!. 1px is genoeg hoor! Ik denk niet dat je aan deze sig echt veel werk hebt gehad Cijfer: 5.5/10 Reageren
game~skater Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik denk niet dat je aan deze sig echt veel werk hebt gehad Cijfer: 5.5/10 hoe raad je het? maar hoe blend je hem dan in? ik werk met paint shop pro Reageren
Silverbyte Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk niet dat je aan deze sig echt veel werk hebt gehad Cijfer: 5.5/10 hoe raad je het? maar hoe blend je hem dan in? ik werk met paint shop pro Kijk, dat verklaart al wel een boel. Maar goed, ik heb weinig verstand van wat je allemaal met Paint Shop Pro kunt, dus misschien moet je mijn rate maar volkomen negeren. 1. De achtergrond is wel leuk, maar de afbeelding die je gebruikt hebt is volgens mij niet van hele goede kwaliteit. 2. De renders zijn op zich oke, ze staan goed geplaatst. Maar zoals M.r.Gido al zei, het zijn slecht uitgeknipte renders, waardoor ze witte randen hebben. En dat verpest het geheel nogal vind ik. 3. De tekst is best leuk, goed geplaatst, en je hebt er een mooie stroke omheen gedaan. Toch zou je misschien wat meer effecten kunnen gebruiken. Dan mijn eindcijfer, en dat is een 6/10. Het kan beter, maar je bent op de goede weg. Reageren
Donwell Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Ten eerste vind ook ik die achtergrond bij de Desert Eagle wat storend, probeer volgende keer zoveel mogelijk in te zoomen en ze pixel voor pixel te verwijderen. Wel een mooie achtergrond, maar ik had de tweede D. Eagle weggelaten; zo kwam die achtergrond wat meer naar voren, en valt hij nog meer op. De tekst is wel mooi gelukt, daarintegen. Het laatste puntje dat ik heb, is de border; veel te dik, en de kleur past er daarnaast ook niet helemaal bij. Volgende keer een 2px border nemen (als voorbeeld) met bijvoorbeeld een grijze border. Een 5,9/10 Edit@hieronder: Ik weet niet precies hoe Paint Shop Pro werkt, maar misschien dat er nog een tool is waarmee je al het wit in één keer kunt selecteren. Is er niet zo'n tool, zal het wel pixel voor pixel moeten. Bewerkt: 8 maart 2008 door Donwell Reageren
game~skater Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 heel erg bedankt, kan er zeker wat mee maar moet je echt die witte rand weghalen door ze pixel voor pixel weg tehalen of kan het ook anders? Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 De rand moet maar 1 of 2 pixels dik zijn, anders is ie niet mooi. Je had ook iets kunnen doen met de Eagles. Het ziet er zo saai uit. De achtergrond pas wel bij het thema 6/10 Reageren
game~skater Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 bedankt, ik ben weer een beetje overnieuw begonnen en dit is er uit gekomen: ook ben ik nu bezig met wat andere wapen sigs: Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Laat ik maar met de eerste beginnen. Opzich wel geinig. Een vette gun met op de achtergrond een ijsberg. De tekst had je wel anders kunnen doen. Het lijkt me wel een Italic Comic Sans MS. Volgens mij kon je ook fonts downloaden voor PSP. Leuk is de border. Mooie strakker donker, niet te dikke broder. Voor de andere geld hetzelfde. Een wapen, in dit geval de sniper met op de achtergrond nu woestijn. De tekst vind ik nu ook wel oké. Je hebt nu ook een mooie border die past bij de BG. Ik denk dat je met wat tutorials verder komt. Misschien dat je een wapen render pack moet zoeken. Reageren
game~skater Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 met die pack had je wel eerder mogen komen ik zoek me heel de tijd rot op google waar denk je dat ik zo iets kan downloaden? o, ja het is Comic Sans MS heel erg bedankt voor je reactie Reageren
game~skater Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 (bewerkt) om mijn oude stoffige topic weer op te poetsen een nieuwe sig: rates and comments please EDIT: weet iemand nog een leuk wapen + achtergrond? Bewerkt: 1 juni 2008 door game~skater Reageren
Bossinkje Geplaatst: 1 juni 2008 Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 om mijn oude stoffige topic weer op te poetsen een nieuwe sig: rates and comments please EDIT: weet iemand nog een leuk wapen + achtergrond? Hij is zo wel mooi geworden. De tekst is erg mooi gedaan,alleen de render mag je nog wat meer inblenden. 8/10 Reageren
game~skater Geplaatst: 1 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juni 2008 om mijn oude stoffige topic weer op te poetsen een nieuwe sig: (AK-47) rates and comments please EDIT: weet iemand nog een leuk wapen + achtergrond? Hij is zo wel mooi geworden. De tekst is erg mooi gedaan,alleen de render mag je nog wat meer inblenden. 8/10 thanks, is voor het eerst dat ik de letters ook in blend, maar als ik de AK meer zou inblenden zou hij helemaal vervagen. maar ik kan wel kijken of ik dat tegen kan gaan... Reageren
Bossinkje Geplaatst: 2 juni 2008 Rapport Geplaatst: 2 juni 2008 om mijn oude stoffige topic weer op te poetsen een nieuwe sig: (AK-47) rates and comments please EDIT: weet iemand nog een leuk wapen + achtergrond? Hij is zo wel mooi geworden. De tekst is erg mooi gedaan,alleen de render mag je nog wat meer inblenden. 8/10 thanks, is voor het eerst dat ik de letters ook in blend, maar als ik de AK meer zou inblenden zou hij helemaal vervagen. maar ik kan wel kijken of ik dat tegen kan gaan... Ja,maar dat kan ook wel heel mooi worden.Je kan het dan bijvoorbeeld net zoals de tekst doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.