Jump to content

Welke film ga jij vandaag kijken. Of de aankomende week?


Vic Vanc

Recommended Posts

De tittel zegt het al. Welke film ga jij vandag kijkken of de aankomende week. Ik zelf kijk vandag king kong. En maandag James Bond 007: Goldeneye. Je mag natuurlijk ook wel posten of je nou een dvd of video kijkt. Misschien is het leuk om er ook bij te zetten of de film leuk of nou niet. En waar het een beetje over gaat. Wel leuk weet je weer dat er een leuke film is op tv :puh:

Bewerkt: door Flying Dutchman
Typfoutjes in titel verbeterd
Link to comment
Delen op andere websites

Gisteravond had ik een film over een stel advocaten gezien die moeten zorgen dat het bedrijf waar ze voor werken geen 3 miljard dollar hoef te betalen, want dat bedrijf heeft iedereen ziek gemaakt. Maar één advocaat gaat de zieke mensen helpen, het was een goede film. De namen onthoud ik nooit, alleen de gebeurtenissen.

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan zal ik eens vertellen hoe King Kong was. Denhamm wil een beste film alertijde dus vraagt hij mensen mee hij heeft mee genomen: Hayes, Jimmy, Jack en Ann. Het is moeilijk geweest om Ann mee te krijggen dus zeggen ze dat ze naar Singapore gaan, wat niet waar is. Ze gaan dus naar Skullisland, Denhamm heeft er veel te filmen voor de film. Maar het blijkt geen succes te zijn op het eiland. De inboorlingen vallen hun aan, Ann wordt gevangen genomen door de inboorlingen, Ann begon te schreeuwen, waar Kong verlieft op werd. Kong is op Ann. Kong vind de rest van de groep niet leuk. Dus gooit Kong ze in een ravijn waar denhamm's camera stuk valt. Dus alle mooie beelden waren weg. Dus ze nemen Kong mee naar New York. Ze moet Kong vangen met verdoof middel wat Ann niet wilt. Maar ze doen het. Ze hebben Kong gevangen. Maar hij ontsnapt. En gaat naar het Empire State Bulding. Daar gaat hij op de top en wordt daar bekogeld. Kong raakt er verzwakt hij valt. Oke nu een vraag die jullie mogen beatwoorden: Hoe kan het dat Kong dvalt en dood is?

Link to comment
Delen op andere websites

Gister King Kong gezien, vandaag weet ik nog niet wat ik ga kijken. Morgen volgens mij Ocean's Eleven en dinsdag de Naked Gun 33 1/3 :dans: Voor de rest moet ik nog even in de gids kijken

Ik had gisteren ook King Kong gezien.

Dat was echt zo vet en mooi, die effecten die ze hebben toegevoegd!

Zo realistisch hoe de aap iedereen neergooit, platslaat en doodbeukt!

Het einde vond ik wel ontroerend.

lol veronica zendde de hele week en komende week the naked gun delen uit.

dat zijn egt zwaar droge films ik lig bij elke scene weer plat :schater:

The Naked gun, echt hilarische films! 8)

Ik lig ook bij alle Naked Guns films plat!

Bewerkt: door GTA_XP
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...