Jump to content

Welke film ga jij vandaag kijken. Of de aankomende week?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ga aankomende week That's 70 Show kijken, de 2 seizoenen die zijn te koop bij Free Record Shop. Ik vindt That's 70 Show echt een leuke serie, maar het is nu voorbij op Comedy Central. Eerst kwam het daar altijd op, maar nu niet meer. Dat vindt ik erg jammer. :-(

Geplaatst: (bewerkt)

vandaag komt the simpsons voortaan op comedy central ze beginnen vanaf het eerste seizoen :dans::dans::dans:

EDIT: vandaag komt ook nog gamekings :dans::dans::dans:

Bewerkt: door ken9
Geplaatst:

Ik zag in een aankondiging Independence day komt op RTL5. Maar ik weet niet precies wanneer hij komt. en verder ga ik natuurlijk de Mei maand filmmaand volgen op veronica!

Geplaatst: (bewerkt)

Ofwel Dirty Harry ofwel Indiana Jones, die spelen ze allebei vanavond rond dezelfde tijd...Ik moet nog een kezue maken :)

EDIT: Het is Dirty Harry geworden. Een goede keuze, vond ik!

Bewerkt: door tjoef
Geplaatst:

Omdat de verveling zwaar heerst, ga ik maar eens een klasieker uit de kast halen; Apocalypse Now. Ik heb hem eigelijk al veel te vaak gezien maar ik heb niks beters te doen.

Geplaatst:

Vanavond ga ik op Veronica

Lara Croft: Tomb Raider en gelijk erna

Lara Croft: The cradle of life kijken.

Vind het wel leuk dat ze die allebei achter elkaar uitzenden. ^_^

Geplaatst:

Jah angelina jolie hea :D Voor de rest hou ik wel van avonture filme maar vandaag kon k er maar niet naar kijke ??

Geplaatst:

Mijn vader wou met ons naar de film (weet niet welke) om goed te maken wat hij gisteren heeft gedaan tegen ons, ik denk alleen dat ik niet mee wil.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...