purre rang 7 Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Nou, dat hoeft niet per sé.. In de Download Database zijn volgens mij ook savegames te vinden voor de PS2, en die kun je er dan ook opzetten. Hier ben je echter wel 't één en ander voor nodig. Hoe dan ook, bekijk dit topic eens, daar staat namelijk in hoe je een savegame van PS2 naar PC zet en andersom. Maar welke cheats zijn riot cheats? Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Dit is dus de Riot cheat die ervoor zorgt dat je de missie mad Dogg niet kan halen, dus de storyline ook niet. Als je deze cheat invoert zullen mensen elkaar aanvallen. Reageren
joppie Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Nou, dat hoeft niet per sé.. In de Download Database zijn volgens mij ook savegames te vinden voor de PS2, en die kun je er dan ook opzetten. Hier ben je echter wel 't één en ander voor nodig. Hoe dan ook, bekijk dit topic eens, daar staat namelijk in hoe je een savegame van PS2 naar PC zet en andersom. Ja, maar dit zijn 100% savegames. Ik heb nog geen andere gezien... Reageren
sniper rifle Geplaatst: 12 maart 2008 Rapport Geplaatst: 12 maart 2008 (bewerkt) Kheb geen riot cheat gebruikt En mad dog die had ik 1ste eiland als misie die heb ik nu niet meer Hij bedoeld de missie madd dogg, die je krijgt als je in Las Venturas bent waarschijnlijk ben je in de war met de missies Madd Dogg's Rhymes of Management Issues op het 1e eiland Jah das heel irritant die riot cheat dat je overnieuw moet beginnen Bewerkt: 12 maart 2008 door sniper rifle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.