Timos Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ik had gelezen dat je bij SA nitro krijgt bij 50 fares.. Ik ben nu ook bezig ik ben nog niet ver maar kan het met Vice City ook in etappes? Bedankt alvast Reageren
Na$! Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 nope, in vice city heb je geen nitro. ik denk ook niet dat er een mod bestaat. (ben niet zeker ) dus speel je beter san andreas dankan je ook met andere auto's nitro Reageren
Ken-D Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ja er bestaat een soort van Nitro. Het gaat alleen niet zo snel als in SA. In Eclipse z'n mod:Xtreme Stunt Challenge 2 zit er een Nitro aan de auto's(Als ik het goed heb). Deze mod kan je downloaden van de downloaddatabase van gtagames Reageren
Timos Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 En hoe instaleer ik een mod? :blink: Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Het ligt er aan welke mod je wilt installeren. Geef meer info a.u.b. En over die nitro: - Postaldude ik heb geen nitro op de auto's geplaatst maar ik heb ze wel opgevoerd. - Er bestaan een mod, de brokenmod. Daar krijg je een grote nitrostraal achter je wagen. - In de nieuwe MTA die binnenkort uitkomt zit ook nitro. Reageren
Timos Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Dit topic mag wel gesloten worden, ik weet genoeg.. Reageren
Eclipse Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Er worden alleen topics gesloten in als er in gespamt gaat worden...Anders laten wij topics gewoon open. Reageren
Timos Geplaatst: 29 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ok het maakt mij niets uit maar over dit onderwerp weet ik dus genoeg Ander onderwerp mischien? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.