Volgers 0 Tweede update van de GTA IV website Door Lantyz, 7 maart 2008 Bericht rapporteren De officiële GTA IV website is geüpdate met de volgende onderwerpen: BitterSweet mobiele e-mail Burger Shot, de fastfoodketen uit GTA San Andreas History of Liberty, waar je kunt testen hoeveel jij van Liberty City weet. IF99, een radiostation met funk van de hele wereld LCPD Recruitment in Star Junction, gebaseerd op NYPD Recruitment in Times Square Patrick "Packie" McReary, Francis' criminele familielid Our-Own-Reality.com, een website met de laatste roddels Vladivostok FM, een radiostation met "post-communistische Russische muziek" Verder zijn er ook nieuwe screenshots, een Liberty City Radio widget en is het "music"-gedeelte van de website online. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donald F. Duck Geplaatst: 7 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 maart 2008 Ik heb het net al gezien toen ik de GTA IV website bekeek, maar het ziet er weer goed uit! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 7 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 maart 2008 Klinkt goed allemaal, ik ga het meteen bekijken Greetz Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jay; Geplaatst: 7 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 7 maart 2008 Leuk dat ze de radio stations al vrijgeven. Ben benieuwd naar de screens. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
$big$smoke$ Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Ik had het al gezien. Maar toch leuk Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Dat ziet er weer prachtig uit! Ik ben vooral onder de indruk van de nieuwe screenshots. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Ik had het al gezien met een mailtje van Rockstar, maar het ziet er allemaal tof uit! Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 ikwas een van de eerste die dat hebben gepost de site is nu nog mooier nu nog het gdeelte multyplayer Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Rene-GTA Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Hopelijk ziet het er mooi uit, ik ga ook meteen kijken.. Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
mastala Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 er zij dus toch 18 radiostations:D er wat ziet dit spel er gelikt uit zeg! t word elke dag beter.. kijk dat plaatje bij burger shot.. volgens mij zitte ze midden in de spits:D oftewel eeen bom ertussen:P Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SF206WRC Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Hoe meer ik zie hoe meer ik uitkijk naar het spel ik kan echt niet wachten.. ik ga dat spel echt als een die-hard gamer spelen weetje heel de reeks van GTA helemaal gaar gespeeld vanaf GTA1 waar je van boven af bolletjes op mensen afvuurden die kogels moesten voorstellen tot deze masterlijke GTA IV.. ik verwacht er echt veel van Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 de beschrijvingen van de gedeeltes zijn ook aangepast Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Freak2 Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Weer een mooie update, mooie screenshots, mooie filmpjes, ik kan echt niet meer wachten tot de releasedatum! Wel heb ik nog een klein minpuntje over de site, de 2 radiostations bevallen mij niet echt, maar er zijn er nog 16 die nog bekend moeten raken, dus daar zullen wel genoeg radiostations bijzitten die mij wel kunnen bekoren . Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ChristiaanGTA Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 Mooi al die widgets Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dastard Geplaatst: 8 maart 2008 Bericht rapporteren Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Website is cooler en cooler, ohja in de Power Uliminited hebben ze GTA IV gespeeld EDIT: OMG! Dat filmpje van Packie McReary toont hoe mooi GTA IV echt is Bewerkt: 8 maart 2008 door Dastard Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Verder zijn er ook nieuwe screenshots, een Liberty City Radio widget en is het "music"-gedeelte van de website online.
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites