Jump to content
Lantyz

Tweede update van de GTA IV website


gallery_536_33_1591.jpg
De officiële GTA IV website is geüpdate met de volgende onderwerpen:
  • BitterSweet mobiele e-mail
  • Burger Shot, de fastfoodketen uit GTA San Andreas
  • History of Liberty, waar je kunt testen hoeveel jij van Liberty City weet.
  • IF99, een radiostation met funk van de hele wereld
  • LCPD Recruitment in Star Junction, gebaseerd op NYPD Recruitment in Times Square
  • Patrick "Packie" McReary, Francis' criminele familielid
  • Our-Own-Reality.com, een website met de laatste roddels
  • Vladivostok FM, een radiostation met "post-communistische Russische muziek"


Verder zijn er ook nieuwe screenshots, een Liberty City Radio widget en is het "music"-gedeelte van de website online.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

er zij dus toch 18 radiostations:D er wat ziet dit spel er gelikt uit zeg! t word elke dag beter.. kijk dat plaatje bij burger shot.. volgens mij zitte ze midden in de spits:D oftewel eeen bom ertussen:P

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hoe meer ik zie hoe meer ik uitkijk naar het spel ik kan echt niet wachten.. ik ga dat spel echt als een die-hard gamer spelen weetje :puh: heel de reeks van GTA helemaal gaar gespeeld vanaf GTA1 waar je van boven af bolletjes op mensen afvuurden die kogels moesten voorstellen tot deze masterlijke GTA IV.. ik verwacht er echt veel van :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Weer een mooie update, mooie screenshots, mooie filmpjes, ik kan echt niet meer wachten tot de releasedatum!

Wel heb ik nog een klein minpuntje over de site, de 2 radiostations bevallen mij niet echt, maar er zijn er nog 16 die nog bekend moeten raken, dus daar zullen wel genoeg radiostations bijzitten die mij wel kunnen bekoren :).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Website is cooler en cooler, ohja in de Power Uliminited hebben ze GTA IV gespeeld :7

EDIT: OMG! Dat filmpje van Packie McReary toont hoe mooi GTA IV echt is :D

Bewerkt: door Dastard

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...