chasmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Hallo, Ik heb nog weer een vraag: >Kan je via de PS3 met internet verbinding GTA MTA/GTA Death match/SA MP downloaden? Dat je bijvoorbeeld via internet op de PS3, naar deze site gaat, downloaden en instaleren. Als dit mogelijk is, is het dan ter nadelen van de PS3? Dat hij bijvoorbeeld niet goed meer alles kan doen? En kan het installeren ook gewoon, en hoe? Misschien vraag ik hier en daar naar de bekende weg, maar ik ben nou eenmaal niet zo technisch. Graag een reactie Groeten, Chasmen Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Nee, dit kan niet. SA-MP en MTA zijn modificaties om online te kunnen spelen. Modificaties zijn alleen maar beschikbaar op de PC versie van GTA SA en niet op de consoles. Ju zal dus de PC versie moeten kopen om online te kunnen spelen. Bewerkt: 8 maart 2008 door ..::GhostRider::.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.