vtigastje Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Yoow! Ik heb de speedometer van spooky gedownload... (SASpeedo.exe) Maar als ik dan op load mod klik, dan start GTA SA op, maar als ik dan in een auto kruip, dan zie ik geen speedometer. Ik had V2.00 maar ik heb gedowngrade naar v1.00 en dan weer geupgraded naar v1.01 (anders ging mijn DVD niet meer.) Heeft er iemand een oplossing of een andere speedometer dat werkt?? Dank bij voorbaat. Reageren
Donwell Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Met V1.01 kun je niet modden, vandaar dat hij het waarschijnlijk ook niet doet. Je moet hem downgraden met deze patch. Als je DVD het daarna niet meer doet, eerst eventjes je spel opnieuw installeren en nogmaals proberen, want deze patch hoort, naar behoren, geen schade aan te brengen aan je spel. Reageren
vtigastje Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 dank u voor de snelle reactie. ik zal eens proberen. Grz! Reageren
vtigastje Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 lukt niet: ik krijg dit: ?? een NO-DVD crack gebruiken mss? Reageren
Donwell Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Heb je de juiste DVD er wel in zitten, of zitten er misschien enkele krasjes op? Kijk hier eerst even naar, want met een NO-CD-crack mogen wij niet helpen. Reageren
vtigastje Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 kheb gta sa origineel, geen krassen. maar nu werkt hij. Bedankt! Reageren
justin_twello Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Bij mij werkt die nog niet.. ik heb v.1 en die speedometer dan je op load mod moet drukken maar hij komt niet:S Reageren
joppie Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) @ hierboven Hey, nog zo'n zelfde vraag Hier heb ik het antwoord gegeven... 'Het Antwoord' Bewerkt: 9 maart 2008 door joppie Reageren
yourick Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 mag ik een link voor de speedometer te download aub ? Reageren
joppie Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 mag ik een link voor de speedometer te download aub ? tuurlijk... maar even googelen was ook makkelijk geweest. hierzo... Reageren
yourick Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 mag ik een link voor de speedometer te download aub ? tuurlijk... maar even googelen was ook makkelijk geweest. hierzo... danku Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.