Jump to content

GTA 4 DEMO


IronBullet

Recommended Posts

Rockstar heeft dat gezegd dat er nog meer trailers komen die alleen op Live komen. Zal bron ff zoeken

Ja zoek eerst de bron maar is op, want ik heb er niks over gelezen en kan er niks over vinden :puh:

nee als jij het niet gelezen hebt dan is het niet zo he.. :duh:

:schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom leeft dit topic nog? We weten allemaal toch al dat er geen demo komt van gtaIV. Dat lijkt me geen discussie waard. :cya:

Maar het feit dat '''als je in seconde 38 van filmpje 17, 5 keer inzoomt je de auto 1 cm boven de grond ziet zweven,''' is wel een discusie waard?

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom leeft dit topic nog? We weten allemaal toch al dat er geen demo komt van gtaIV. Dat lijkt me geen discussie waard. :cya:

Maar het feit dat '''als je in seconde 38 van filmpje 17, 5 keer inzoomt je de auto 1 cm boven de grond ziet zweven,''' is wel een discusie waard?

Nee vind ik ook geen discusie, interesseert me ook niet dat er op 5 wegen in GTA iv je auto 1 cm zweeft, als het spel verder goed doet interesseert me dat niet :puh:, Trouwens er is niks boeiend op dit moment op het forum:P

Link to comment
Delen op andere websites

Rockstar heeft dat gezegd dat er nog meer trailers komen die alleen op Live komen. Zal bron ff zoeken

Ja zoek eerst de bron maar is op, want ik heb er niks over gelezen en kan er niks over vinden :puh:

nee als jij het niet gelezen hebt dan is het niet zo he.. :duh:

b4rtsimps0n is één van de weinigen hier die helemaal up-to-date is van alle nieuwtjes over Grand Theft Auto IV, dus:

Ja, als b4rtsimps0n dit niet gelezen heeft, dan klopt het ook niet. Ik heb het ook nog nooit gelezen, en ik check alle GTA IV resources elke dag een paar keer. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...