Jump to content

Night vision goggles opnieuw krijgen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een tijdje terug op alle spawnplaatsen van de: Night vision goggles en de: Thermal goggles, deze opgepakt en daarna heb ik opgeslagen zodat ik deze kon houden.

Maar later heb ik weer andere wapens/items voor in de plaats terug genomen, en vervolgens perongeluk over mn oude savegame opgeslagen.

Nu wil ik deze speciale kijker,s weer terug maar ze spawnen niet meer op die plaatsen. :-(

Dus mijn vraag nu: is er een manier om deze weer terug te krijgen?

Want ik wil ze echt heel graag weer terug maar niks wil lukken en ik heb al van alles geprobeerd! :*D

Oja Ik wil liever niet op nieuwgame beginnen want het heeft me echt heel veel moeite gekost om de 100% zonder cheats te halen. :)

En nog 1 kort vraagje hierover dat is: is er een manier hoe je de 2 items alle 2 tegelijkertijd bij je kunt hebben?

Wel nog even een toevoeging: dit moet mogelijk zijn op de PS2 versie van Sa. :puh:

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Alvast bedankt. _O_

Geplaatst:

Op je eerste vraag over de spawns weet ik geen antwoord, maar wel op je tweede vraag. Je kan de Night Vision Goggles en de Thermal Goggles niet samen bij je hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is wel mogenlijk. Maar ze spawnen maar op die plaatsen als je bepaalde missies gedaan hebt.

De Night Vision Goggles Krijg je na de missie:

Breaking The Bank At caligua's

En de thermal Goggles Na de missie:

Black Project.

Voor de Vindplaatsen:

Thermal Goggles

Night Vision Goggles

EDIT: Als je de thermal goggles op heb gepakt kan je hem niet meer krijgen!

Kijk Hier Maar, Boven Het kaartje!

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
Geplaatst:

Ja dat is nou juist het probleem die missie,s heb ik allang gedaan ik zit nu op 100%. ;)

En is dus het probleem om ze weer terug te krijgen. :*D

Geplaatst:

Let op dat je ook in de interieuren kijkt, en dan ook nog op de juiste plaats. Er wordt wel de locatie aangegeven, maar vaak lig je toch nog in een ander gedeelte van die locatie te kijken. Loop dus alles nog eens helemaal na, en let op dat je geen hoekje vergeet. ;) Normaal horen ze er namelijk gewoon te spawnen.

Geplaatst:

Ik denk dat jullie me niet goed begrijpen want ik weet wel waar ze precies horen te liggen want ik heb ze er al eens eerder gevonden en meegenomen.

Maar dat is dus het probleem ik denk dat als je ze eenmaal 1 keer hebt gepakt dan spawnen ze daarna nooit meer terug denk ik. :7

Dus daarom probeer ik een oplossing te vinden om ze alsnog te krijgen. ^_^

Ookal heb ik ze daar al een keer weg gehaald. :Y

Geplaatst: (bewerkt)

De Night Vision Goggles Thermal Goggles zijn niet meer te krijgen na oppakken, zoals op WikiGTA staat.

Edit: @Hieronder: Hm, ik dacht altijd al de Night Vision.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst:

Even voor de duidelijkheid heb ik in de source gekeken van GTA San Andreas:

032B: $3253 = create_weapon_pickup #NVGOGGLES 15 ammo 1 at 102.7728 1899.192 33.1572

032B: $3254 = create_weapon_pickup #NVGOGGLES 15 ammo 1 at 1274.301 -825.7809 1085.079

032B: $3255 = create_weapon_pickup #NVGOGGLES 15 ammo 1 at -948.3487 1858.023 8.3237

032B: $3256 = create_weapon_pickup #NVGOGGLES 15 ammo 1 at -1956.274 -853.7687 31.873

032B: $3249 = create_weapon_pickup #IRGOGGLES 3 ammo 1 at 212.8813 1811.005 21.4187

032B: $3250 = create_weapon_pickup #IRGOGGLES 3 ammo 1 at 1270.52 -795.5929 1084.254

032B: $3251 = create_weapon_pickup #IRGOGGLES 3 ammo 1 at -350.499 1608.437 75.642

032B: $3252 = create_weapon_pickup #IRGOGGLES 3 ammo 1 at -2224.68 129.1278 1035.62

#NVGOGGLES zijn de Nightvision goggles.

#IRGOGGLES zijn de Thermal Goggles

Het getalletje wat rood gemaakt is, geeft aan hoe vaak je hem kan oppakken. 3 betekent dat je hem 1x kan oppakken, 15 betekent dat je hem vaker op kunt pakken. Het zijn dus de Thermal Goggles die je niet meer dan één keer op kunt pakken, en niet de Nightvision Goggles, Donald F. Duck.

Geplaatst:

Is het dan ook mogelijk om die getalletjes te veranderen zodat ze onbeperkt op te pakken zijn?

Geplaatst:

Tuurlijk, het enige wat je moet doen is die regeltjes veranderen in de main.scm. De 3 moet dan een 15 zijn. Probleem echter, is dat je dan new game moet starten, en dat wilde je juist niet...

Geplaatst:

Ik kan met behulp van een SCM plugin voor GTA SA een soort cheat ding maken, zodat je met een hotkey een bepaald wapen kunt spawnen. Ik weet niet of ik dat hier mag posten...

Geplaatst:

tja wat ze zeggen hoeft helemaal niet!

download gewoon een trainer of een hack (vogelzmod reborn) daar heb je gewoon alle wapens die je hebt,

(dit is allen voor singelplayer gebruik multiplayer gebruik is verboden)

succes

gr maurits

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...