cooling Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Hallo dames en Heren ik heb vista er af gegooit en weer XP geinstalleerd en nu hebben we een probleempje ik heb hier onder 2 screenshots het gaat fout als ik een potloodje of de meter gebruik.. bij het beeld draaien gaat het nog goed. Als iemand de oplossing weet THX! Bewerkt: 8 maart 2008 door cooling Reageren
AwiVC Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat je dan hier of zelfs hier moet zijn. Voor je probleem kan ik alleen bedenken dat iets teveel geheugen in beslag neemt en daardoor je sketchup flipt, druk eens CTRL+ALT+DEL en dan processen en sluit de processen die veel CPU in beslag nemen, mits je die processen niet nodig hebt natuurlijk. Reageren
cooling Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik denk dat je dan hier of zelfs hier moet zijn.Voor je probleem kan ik alleen bedenken dat iets teveel geheugen in beslag neemt en daardoor je sketchup flipt, druk eens CTRL+ALT+DEL en dan processen en sluit de processen die veel CPU in beslag nemen, mits je die processen niet nodig hebt natuurlijk. ik heb een Quad Core q6600 en een 8600 GT net nieuw dus daar ligt het niet aan en er word in totaal met gegeheugen CPU en GPU 3 % gebruikt van de 100% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.