Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Bewerkt: 11 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
ChristiaanGTA Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 1. Doe een border 2. Maak em niet roze 3. Doe photofilters er over Gewoon veel oefenen! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Ik heb een paar dagen geleden ook al een van je sigs gerate. De grootte is in ieder geval naar wens aangepast. Maar het is zó jammer dat je hem inkleurt met een felle roze kleur . Het heeft echt wel wat, maar áls je hem dan per sé wilt inkleuren, gebruik dan een donker, of lichtgrijze kleur. De kleuren van COD zelf. Aangezien ik vanwege de felle kleuren niet kan zien wat zich in de sig zelf bevind, houd ik het op een 5.5. Maar probeer op te passen met inkleuren van de signature. Probeer de sig bijvoorbeeld tien keer te maken, met allemaal verschillende kleuren. En kies daar de beste van uit. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Ik heb een paar dagen geleden ook al een van je sigs gerate. De grootte is in ieder geval naar wens aangepast. Maar het is zó jammer dat je hem inkleurt met een felle roze kleur . Het heeft echt wel wat, maar áls je hem dan per sé wilt inkleuren, gebruik dan een donker, of lichtgrijze kleur. De kleuren van COD zelf. Aangezien ik vanwege de felle kleuren niet kan zien wat zich in de sig zelf bevind, houd ik het op een 5.5. Maar probeer op te passen met inkleuren van de signature. Probeer de sig bijvoorbeeld tien keer te maken, met allemaal verschillende kleuren. En kies daar de beste van uit. Oke Dankje. Ik zal het gaan doen. Het is ook niet zo'n slim idee om hem roze te maken Bedankt, Ik ga er nu mee aan de slag! Reageren
Damos Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Om nog even snel te zeggen maak de tekst ook iets duidelijker dan kan je het beter lezen, ik wist haast niet wat er stond. Reageren
WeeFloow Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ziet erop zich redelijk uit. maar er is weinig met de stock gedaan volgens mij. je zou haast zeggen dat er niks mee gedaan is. 7/10 Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Mijn Nieuwe Signature... Rates En Comments? Deze vind ik prachtig. Heel goed gedaan. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.