sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 heey ik heb vice city zowat uitgespeeld alle missies, challenges, dingen die je moet vinden enzo alleen staat hij nog steeds nog 99% heb wel gecheat maar die niet opgeslagen heb ook niet opgeslagen bij cherry popper ice cream favtory (bug) kan iemand even kijken?? GTAVCsf1.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 Ik wil wel ff kijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 Ik wil wel ff kijken. thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 Ik ben heel Vice City 80x overgevlogen maar heb niets gevonden, ik denk dat er een bug in het spel zit. Want 1 beloning van je 100% beloningen heb je al: de tweede Hunter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 Ik ben heel Vice City 80x overgevlogen maar heb niets gevonden, ik denk dat er een bug in het spel zit.Want 1 beloning van je 100% beloningen heb je al: de tweede Hunter. oke bedankt teminste nog een hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 ii keek net op die militaire basis maar ik zag maar 1 hunter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) ii keek net op die militaire basis maar ik zag maar 1 hunterOp de militaire basis (Fort Baxter Airbase) spawnt inderdaad maar één, de ander spawnt namelijk onderin het eerste eiland. Klik hier voor het kaartje van de beide locaties van de hunters. Zoals je ziet staat er één op de militaire basis, en spawnt de ander op de helipad onderaan het eerste eiland. Wáár de eerste spawnt is volstrekt willekeurig, de ander spawnt automatisch op de andere locatie. Bewerkt: 8 maart 2008 door VWO-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 ii keek net op die militaire basis maar ik zag maar 1 hunterOp de militaire basis (Fort Baxter Airbase) spawnt inderdaad maar één, de ander spawnt namelijk onderin het eerste eiland. Klik hier voor het kaartje van de beide locaties van de hunters. Zoals je ziet staat er één op de militaire basis, en spawnt de ander op de helipad onderaan het eerste eiland. Wáár de eerste spawnt is volstrekt willekeurig, de ander spawnt automatisch op de andere locatie. raar want al voor de 99% had ik 2 hunters Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sniper rifle Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2008 heb nu 100% ik had de rifle range wel gedaan en gehaald maar niet hoger dan 45% waardoor je niet sneller kan schieten blijkbaar was dat ook nodig bedankt voor alle tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.