Bigsmoke!!! Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Beste gamers ik ben tot de conclusie gekomen dat het spel gta sa is nagebouwd als de echte steden Las Vegas en Los Angeles en San Francisco. Volgens mij hoor, Want ik ben 2 jaar terug een keer naar California geweest en daar heb je dus echt die grote rode brug en nog een aantal dingen. Nu weet ik dat je bij die grote rode brug ik dacht dat die Golden Gate Bridge hete. Dat je daarnaast een gavangenis hebt die Alcatraz heet. Nu heb ik me rot gezocht ik Sa naar die gevangenis maar ik kan hem alleen nergens vinden. En die gevangenis moet echt bestaan want ik ben er 2 jaar terug zelf een keer weze kijken in het echt. Dus weet iemand heer meer over? Want het lijkt me dat die ook in de game moet zitten, als Sa van in het echt is nagebouwd. Bewerkt: 8 maart 2008 door Bigsmoke!!! Reageren
Dastard Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Godjezus, hier gaan we weer, Alcatraz zit niet in GTA SA zelf, maar bestaat wel in real world. 2 jaar geleden heeft een team erachter gezocht en ze vonden niks. Enja, de steden van GTA SA zijn nagebootst, inmiddels allang bekend. Zal even dat topîc opzoeken, zijn wel 25 pagina's. EDIT:Hier is er 1,hier ook, hier ook, en hier ook. Alsjeblieft @Hieronder: Jij bent te laat Bewerkt: 8 maart 2008 door Dastard Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Alles Wat in het echt is hoeft niet perse in een spel te zitten. Trouwens Je had alle informatie ook al op WikiGTA kunnen vinden. Maar ik zou niet verder gaan zoeken want Anders had het wel op WikiGTA gestaan Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Naast de hierboven genoemde informatie is er nog wat. Alcatraz is één van de zogenaamde 'Outtakes', dat zijn dingen die er voor de release nét zijn uitgehaald. Denk dan aan de befaamde Hot Coffee Mod, of een aantal van de ongebruikte interiors. Alcatraz is ook zo'n outtake, maar men weet niet zeker of het daadwerkelijk een outtake was. Het zou er dus wel in kunnen hebben gezeten. Een kaartje zoals het er misschien uit zou hebben gezien staat bij de link. WikiGTA bevat veel informatie, en het was dus ook al een redelijke tijd bekend. Reageren
Bigsmoke!!! Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Godjezus, hier gaan we weer, Alcatraz zit niet in GTA SA zelf, maar bestaat wel in real world.2 jaar geleden heeft een team erachter gezocht en ze vonden niks. Enja, de steden van GTA SA zijn nagebootst, inmiddels allang bekend. Zal even dat topîc opzoeken, zijn wel 25 pagina's. EDIT:Hier is er 1,hier ook, hier ook, en hier ook. Alsjeblieft @Hieronder: Jij bent te laat Nou nou Dat wist ik ook niet ik dacht alleen ik vraag het even hier voor de zekerheid na. Want anders loop ik misschien nog heel wat uren na die Alcatraz te zoeken voor niks dus daarom alleen. Reageren
Berrus Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Sommige mensen krijgen een scheet in de kop en weten niet half hoe gauw ze daar een topic over moeten openen......... Daarom ook al die typfouten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.