quincy225 Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 vraag 1: Ik wil mooie drawtekst onderin zoals: Mijn Server 0.5.6V Hoe maak ik die tekst? vraag 2: Hoe maak ik getunde auto's die getuned blijven als ik hem opsla? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Vraag één, je wilt een tekst in een bepaalde hoek van het scherm hebben? Lang leve de SA-mp wiki *klik*. Zoals je ziet kwam de naam bijna overeen met jouw vraag. Daarnaast wordt er in dat item doorverwezen naar dit topic op het SA-mp forum waar je wel een heel eind mee zou moeten kunnen opschieten. Ik geloof dat dit is wat je zoekt. Vraag twee kan volgens mij niet... Bewerkt: 8 maart 2008 door VWO-er Reageren
quincy225 Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Vraag één, je wilt een tekst in een bepaalde hoek van het scherm hebben? Lang leve de SA-mp wiki *klik*. Zoals je ziet kwam de naam bijna overeen met jouw vraag. Daarnaast wordt er in dat item doorverwezen naar dit topic op het SA-mp forum waar je wel een heel eind mee zou moeten kunnen opschieten. Ik geloof dat dit is wat je zoekt. Vraag twee kan volgens mij niet... Vraag 2 kon anders wel zie ik in veel servers Reageren
WackoX Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Vraag 1: Zet onder ''OnPlayerConnect'': new Text:txt; txt = TextDrawCreate(10.0, 430.0, "Zet hier je text neer"); TextDrawUseBox(txt,0); TextDrawSetShadow(Text:txt,1); TextDrawShowForAll(Text:txt); Gebruik ~y~ etc. om andere kleuren te maken. Vraag 2: Zie deze link. Bewerkt: 8 maart 2008 door WackoX Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.