Jesperkaj Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Onderwerp: Games: FPS of TPS Soort design: Signature Size design: 400x150 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Snel!! Opmerking: Veel succes en dit is de mijne:
Venzio Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Ik doe mee ! ik heb een oude Sig gebruikt met dezelfde render die ik al x gemaakt heb ik zal die even zoeken ! ik wou het lettertype veranderen maar de .psd staat hier niet meer op... Dus Blizzard : Venzio : Ik hat hem al vroeg gemaakt dus ben benieuwd Succes Dit is trouwens mijn eerste battle ! Bewerkt: 9 maart 2008 door Venzio
Gijsso Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Toevallig zeg. Jullie gebruiken de zelfde man. Ik vind die van Blizzard iets mooier. Zijn poppetje is iet meer uitgerekt zodat hij niet zo smal is. En hij heeft ook wel iets meer effect gecreeërd met groen. Stem: Blizzard Bewerkt: 9 maart 2008 door GTAGijsso
Hanneswasco Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Toevallig zeg. Jullie gebruiken de zelfde man. Ik vind die van Blizzard iets mooier. Zijn poppetje is iet meer uitgerekt zodat hij niet zo smal is. En hij heeft ook wel iets meer effect gecreeërd met groen.Stem: Blizzard Ik ben het met je eens. Ik vind de render ook iets mooier ingeblend. Tekst past er ook iets beter bij dan bij Venzio. Mijn stem gaat dus ook naar Sneeuwstorm.
Jesperkaj Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Venzio: wil je de volgende keer wel vragen of je wel mag meedoen. Dan ben ik wat beter op de hoogte . Maar ja, veel succes.
Donwell Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Blizzard Mooie sig, veel groen erin. Denk er echter wél aan, dat je niet alleen maar 1 à 2 kleuren moet gebruiken voor een achtergrond. Een beetje meer kleuren zou de volgende keer dus een stuk beter zijn. Leuke tekst, goed geplaatst, en de grootte spreekt mij ook wel aan. Border is verder ook netjes geplaatst. Rate: 7,1 VenzioHet eerste wat bij jou opvalt, is de achtergrond. Mooie achtergrond, de kleuren passen goed bij elkaar en ze zijn niet te licht of te donker. Als jullie dezelfde render niet hadden, was het tweede punt mij niet opgevallen, de render. Jammer dat deze niet helemaal goed is verkleint. De tekst is verder goed geplaatst, alleen het lettertype past er niet helemaal bij. De doorzichtigheid is goed, het font is alleen niet passend. De border past er ook nog netjes bij, en de kleur ook. Rate: 7,3 Stem: Al scheelt het niet veel, mijn stem gaat naar Venzio.
game~skater Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 ik vind die van venzio mooier, dat poppetje van blizzard vind ik zelf iets te dik. ook vind ik die achtergrond van venzio mooier bij het plaatje passen
Cabyon Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 (bewerkt) Blizzard: Mooi in elkaar gezet, je hebt het mannetje iets laten vergroten, waardoor het lijkt dat hij precies op dát doel wil richten. De achtergrond past mooi bij het mannetje, je laat het mannetje groot in beeld staan, niet de achtergrond. Venzio: Het eerste wat me (ook) opvalt, is de achtergrond. Je hebt hetzelfde poppetje gewoon gelaten en hem niet bewerkt, dat Blizzard ook niet heeft gedaan. De letters ''Venzio'' ogen voor mij dat je je naam er gewoon ''neergeprompt'' hebt. Dan de grijze achtergrond in combinatie met andere vleugjes kleuren, nee, die sig past niet bij mij en ik vindt 'm ook niet prachtig... Vote: Blizzard Mvg, Cabyon Bewerkt: 9 maart 2008 door Cabyon
Jesperkaj Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Volgens mij is deze battle al afgelopen
Rullez Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Volgens mij is deze battle al afgelopen Als de battle is afgelopen moet de winnaar het melden aan een van de moderators. .Levi. of RondaldVC in dit geval. Doe je dit niet zal het topic vanzelf gesloten worden. En zal hij dus niet meetellen. Dus zal de winnaar geen punt verdienen.
Jesperkaj Geplaatst: 13 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Volgens mij is deze battle al afgelopen Als de battle is afgelopen moet de winnaar het melden aan een van de moderators. .Levi. of RondaldVC in dit geval. Doe je dit niet zal het topic vanzelf gesloten worden. En zal hij dus niet meetellen. Dus zal de winnaar geen punt verdienen. Echt waar???? Owh, dan moet ik dat gelijk maar doen. Ik wist dat niet.
Donwell Geplaatst: 13 maart 2008 Rapport Geplaatst: 13 maart 2008 Altijd handig om het één en ander door te lezen voor je een battle start, hier kun je dus bijvoorbeeld lezen dat je een PB moet sturen naar één van de moderators van deze fora, als je een punt hebt gewonnen.. Daarom staat er ook bij sommige battles 'Battle afgelopen - Geen winnaar', dat komt omdat de winnaar geen punt heeft doorgegeven. Staat er wel één met winnaar, dan is hij keurig doorgegeven. In het topic kun je overigens ook nog andere informatie vinden van battles, waar je wellicht ook nog weer wat aan hebt in het vervolg.
RonaldVC Geplaatst: 14 maart 2008 Rapport Geplaatst: 14 maart 2008 Battle afgelopen, winnaar Blizzard. Blizzard, 1 punt voor jou, welkom in de ranking. Helaas Venzio, volgende keer beter.. Ranking updated, en topic locked.
Recommended Posts