Sjorszzz Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik was gister aaf GTA Sa aant doen toen ik tot de ontdekking kwam dat als je alle banden van je voertuig lek schiet of laat schieten, en je doet dan als je in of op je voertuig met lekke banden zit dan doe je de Jetpack cheat. Als het goed is heb je nu een Jetpack aan terwijl je in een auto bijv zit. Als je nu gaat rijden en je laat tegelijkertijd de Jetpack opstijgen dan heb je ineens weer veel meer grip op de weg met lekke banden. Let op dit betekent dus niet dat je ook gaat vliegen als je de Jetpack laat opstijgen. Je moet alleen die knop indrukken tijdens het rijden. Je hebt niet dan weer 100% voledig grip op de weg maar wel weer een heel stuk beter. Oja ik heb dit op de PS2 ontdekt ik zou niet weten of dit ook op de PC of Xbox ook werkt. Reageren
K.O. Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Tjah...Sluit ik me helemaal bij aan! Maar eh, één ding vind ik een beetje vaag. Als je in de auto een jetpack-cheat doet, gebeurt er toch gewoon helemaal niks? Als je bovenop de auto een jetpack-cheat doet, kun je de auto toch niet besturen? Hou wou je een jetpack aanhebben terwijl je in een auto zit? En waarom zou je er eerst voor willen zorgen dat je minder grip hebt om het vervolgens weer te gaan verbeteren? Waarom zou je dan uberhaupt je banden lek schieten en moeite doen? (Da's niet echt één ding zie ik ) Bewerkt: 8 maart 2008 door K.O. Reageren
Marvin... Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Hou wou je een jetpack aanhebben terwijl je in een auto zit? Als je in een auto zit en je doet de Jetpack-Cheat heb je hem aan onder het rijden . Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Tja... (hmm niet echt origineel) Je kunt inderdaad een jetpack aandoen in een auto, dat is een bekende bug. Als je tijdens het rijden de jetpack cheat invoert, krijg je hem inderdaad op je rug. Wat nog leuker is, is om hem tijdens het rijden op een motor om te doen, maar goed, dat terzijde. Ik zal het zo eventjes testen, maar ik geloof je zo eigenlijk ook wel. Ik snap inderdaad ook niet echt waarom je zoizo de banden lek zou schieten, maar het kan wel helpen als ze door anderen (politie, gangs) zijn kapotgeschoten. Afijn, na het testen zal ik kunnnen zeggen hoe handig dit is. Als je er inderdaad weer goed mee gaat rijden, dan zou het wel handig zijn. MVG, NeoSyp Reageren
Bling Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Als je banden lek zijn en je weer een beetje grip op de weg wilt krijgen, dan zou deze cheat inderdaad een trucje kunnen zijn om weer een beetje "normaal" te kunnen rijden. Maar als je dan toch cheats gebruikt, dan kun je dezelfde werking ook terugkrijgen met de HESOYAM-cheat (PC-versie). Deze cheat zorgt ervoor, dat de schade van het voertuig waarin je rijdt, weer helemaal hersteld wordt, wanneer je deze cheat activeert. Leuk gevonden, maar waarschijnlijk zullen er weinig tot geen mensen zijn die deze tip kunnen gebruiken. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Die cheat moet je doen met dat begin filmpje als je word opgepakt en in diej police car worde gegooid dan moet je voor het stoplicht jet code doen werkt op ps2 en pc niet op xbox (oja wat er dan gebeurt?) Dan kan je in alle winkels enzo leuk trucje Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 10 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Als je banden lek zijn en je weer een beetje grip op de weg wilt krijgen, dan zou deze cheat inderdaad een trucje kunnen zijn om weer een beetje "normaal" te kunnen rijden. Maar als je dan toch cheats gebruikt, dan kun je dezelfde werking ook terugkrijgen met de HESOYAM-cheat (PC-versie). Deze cheat zorgt ervoor, dat de schade van het voertuig waarin je rijdt, weer helemaal hersteld wordt, wanneer je deze cheat activeert.Leuk gevonden, maar waarschijnlijk zullen er weinig tot geen mensen zijn die deze tip kunnen gebruiken. Inderdaad het is niet zo handig want als je de HESOYAM cheat gebruikt is het veel makkelijker. Maar ik had er nerges nog iest over gelezen dus ik dacht ik kan het altijd even vermelden. Je weet maar nooit misschien heeft iemand er nog iets aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.