gammie_ Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Hallo, ik heb sinds kort een nieuwe mobiel gekocht de Samsung D900i. Ik heb er ook nog een 2 gig geheugenkaartje erbij gekocht. Nou is mijn vraag: Ik heb er muziek opgezet en in mijn telefoon dan moet je naar geluiden>geheugenkaart, daar kan je ze overzetten naar je afspeellijsten, nou vraag ik mij af staan ze dan eigenlijk nog wel op geslagen op mijn 2 gig kaartje? (en niet op de telefoon zelf?) en kan ik ze dan verwijderen uit de geheugenlijst? Nog een 2de vraag: Wat is gprs op je mobiel? Gr Gl Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 ik heb sinds kort een nieuwe mobiel gekocht de Samsung D900i. Ik heb er ook nog een 2 gig geheugenkaartje erbij gekocht. Nou is mijn vraag: Ik heb er muziek opgezet en in mijn telefoon dan moet je naar geluiden>geheugenkaart, daar kan je ze overzetten naar je afspeellijsten, nou vraag ik mij af staan ze dan eigenlijk nog wel op geslagen op mijn 2 gig kaartje? (en niet op de telefoon zelf?) en kan ik ze dan verwijderen uit de geheugenlijst? Op de eerste vraag weet ik geen antwoord Nog een 2de vraag: Wat is gprs op je mobiel? Maar op de 2e Wel! Die Moet je nooit gebruiken: Want dat is internet! En dat Kost Geld Dat gaat van je beltegoed AF! Reageren
JasonStatham Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 GPRS betekent General Packet Radio Service. Dit is een techniek in het GSM-netwerk die het mogelijk maakt om meer en sneller informatie te verzenden en ontvangen dan tot nu mogelijk was met GSM-telefoons. Met GPRS wordt de informatie niet in één keer over het netwerk gestuurd maar in stukjes. Hierdoor is het mogelijk om via een mobiele telefoon gemakkelijk informatie uit te wisselen. Daarmee komt mobiel internetten, bijvoorbeeld voor het checken van uw e-mail en het snel verzenden van foto's binnen handbereik. Reageren
gammie_ Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Ik heb een probleem nu met muziek erop te zetten. Ik heb net eerst het geheugenkaartje aan mijn pc aangesloten en iets van 5 nieuwe nummers erop gezet, toen ik hem in de telefoon zetten en naar muziek>geheugenkaart ging en ik hem opende sotnd er: Kan niet alles weergeven de telefoon ondersteund maximaal 52 tekens. Ik begrijp hier niks van want die geheugen kaart is van 2 gig ! Edit: Probleem al opgelost, de muziek namen waren te lang Bewerkt: 8 maart 2008 door Global Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.