Sjorszzz Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Als ik filmpjes met m,n digitale camera maak en ze daarna vanaf wil halen en op mn PC wil zetten krijg ik deze melding: Kan het bestand niet kopieren dit is vanwege een time out semafoor bewerking. Als ik een foto van m,n camera haal kan dit wel gewoon En nu moet ik steeds als ik een fimpje eraf wil halen dat op een andere PC doen. Echt heel erg irrietand!!! want op alle andere pc,s doetie het wel. Weet iemand wat het probleem is? Oja dit probleem heb ik sins kort, sins een maand ofzo. Daarvoor nooit problemen mee gehad. Alvast bedankt voor de hulp. EDTIT ik heb een NIKON Camera...... Reageren
K.O. Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Kreeg je deze foutmelding? Dan weet je nu in ieder geval waaraan het zou moeten liggen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ja dit is de foutmelding alleen dan niet bij mijn internet verbinding maar bij m,n camera. Foto,s doen het wel zonder problemen. Reageren
K.O. Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Nou probeer je firewall en/of virusscanner anders tijdelijk uit te zetten. Het zou best kunnen dat dit werkt. Op internet kwam ik meerdere mensen tegen met dit probleem, alleen ging het toen over een externe harde schijf. Zo te zien kan het dus bij meerdere soorten verbindingen voorkomen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.