Arthis Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Hee, ik heb een graphic van de band papa roach gemaakt:) Rates & comands graag thanks voor je rate, Dead-Dodo Ik zal nog een tut gaan volgen om hem in te bleneden. Papa roach maakt gave muziek he Bewerkt: 8 maart 2008 door m.r.gido Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Het is opzich een leuke signature maar de achtergrond is wel een beetje fel en leg, daarintegen is het lettertype wel leuk. Tips: zorg ervoor dat de achtergrond wel een beetje voller word en dat je de render wat meer inblend. Rate: 7.8 Note: Ik was net Papa Roach aan het luisteren. Reageren
Arthis Geplaatst: 9 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Het is opzich een leuke signature maar de achtergrond is wel een beetje fel en leg, daarintegen is het lettertype wel leuk.Tips: zorg ervoor dat de achtergrond wel een beetje voller word en dat je de render wat meer inblend. Rate: 7.8 Note: Ik was net Papa Roach aan het luisteren. Bedankt voor je tip, ik heb hem nu ingeblend Please verder gaan met raten van deze graphic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.