Jump to content

Xbox 360 op Samsung 226bw scherm?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ey,

Kan ik een Xbox 360 op een Samsung 226bw van 22inch aansluiten? En is dat mooi? Ik heb het geld niet om een plasma of lcd scherm te kopen daarom deze vraag.

Grtz,

GtaSlave

Geplaatst:
Ey,

Kan ik een Xbox 360 op een Samsung 226bw van 22inch aansluiten? En is dat mooi? Ik heb het geld niet om een plasma of lcd scherm te kopen daarom deze vraag.

Grtz,

GtaSlave

Dat kan ja, en het zal er niet lelijk ofzo uit zien hoor. Ik heb een tijdje geleden ongeveer dezelfde vraag gepost, in dit topic. Daar kan je vinden hoe je Xbox op een TFT scherm aansluit.

Greetz :sigaar:

Geplaatst:
Ey,

Grtz,

GtaSlave

Dat kan ja, en het zal er niet lelijk ofzo uit zien hoor. Ik heb een tijdje geleden ongeveer dezelfde vraag gepost, in dit topic. Daar kan je vinden hoe je Xbox op een TFT scherm aansluit.

Oke bedankt, dus wat ik er van begrijp is dat je een kabeltje moet kopen? Waar kan ik die kopen eigenlijk?

Geplaatst:
Ey,

Grtz,

GtaSlave

Oke bedankt, dus wat ik er van begrijp is dat je een kabeltje moet kopen? Waar kan ik die kopen eigenlijk?

Op de 226BW (ik heb hem ook :eten: ) zit sowieso een VGA aansluiting, dus je kan hem aansluiten door middel van deze, deze of deze kabel. Succes!

Geplaatst:
Ey,

Grtz,

GtaSlave

Op de 226BW (ik heb hem ook :eten: ) zit sowieso een VGA aansluiting, dus je kan hem aansluiten door middel van deze, deze of deze kabel. Succes!

Oke nog een vraag hoe zit het met het geluid. Want op die 226bw zitten geen boxen nu heb ik wel Creative boxjes staan voor bij mn pc. kan ik die ook ergens in mn 360 pluggen ?

Geplaatst:

Dat ligt er aan. Als er RGB aansluitingen achter op de versterker/sub-woofer van je speakers zitten, dan kan het. Maar als je alleen maar 2 losse speakers heb, kan je ze niet zomaar aansluiten. Je zal dan denk ik toch een 2.1 systeempje moeten kopen voor je Xbox :)

Geplaatst:
Dat ligt er aan. Als er RGB aansluitingen achter op de versterker/sub-woofer van je speakers zitten, dan kan het. Maar als je alleen maar 2 losse speakers heb, kan je ze niet zomaar aansluiten. Je zal dan denk ik toch een 2.1 systeempje moeten kopen voor je Xbox :)

hmm:/

Ik heb de Creative Inspire 280. Zijn inderdaad 2 losse speakers dus die kunnen niet op een Xbox 360 ? Btw, ik vraag dit allemaal omdat ik een Samsung 226bw en een Xbox 360 wil kopen:)

grtz,

GtaSlave

Geplaatst:

Ik heb de Creative Inspire 280. Zijn inderdaad 2 losse speakers dus die kunnen niet op een Xbox 360 ? Btw, ik vraag dit allemaal omdat ik een Samsung 226bw en een Xbox 360 wil kopen:)

grtz,

GtaSlave

Die kan dus niet op je Xbox 360 aangesloten worden, deze set wel. Maar eigenlijk zou elke set wel kunnen, als er maar een aux aansluiting op zit ;)

Geplaatst:

grtz,

GtaSlave

Die kan dus niet op je Xbox 360 aangesloten worden, deze set wel. Maar eigenlijk zou elke set wel kunnen, als er maar een aux aansluiting op zit ;)

Hmm:/ dat valt ff tegen xD moet ik ook nog boxjes kopen... kunnen ze niet in mn scherm ofzo ? xD

Geplaatst:

Helaas niet nee. Maar 25 euro is toch geen grootse investering of wel? Er is voor zover ik weet geen andere manier om geluid uit je Xbox 360 te halen zonder een TV.

Geplaatst:
Helaas niet nee. Maar 25 euro is toch geen grootse investering of wel? Er is voor zover ik weet geen andere manier om geluid uit je Xbox 360 te halen zonder een TV.

Haha, 25euro is inderdaad niet veel. Maarja bedankt allemaal _O_ Dat geluid los ik nog wel op. :)

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor dubbelpost!

Maar het werkt allemaal:D Ik vanochtend in de regen de laatste hd av vga xbox 360 kabel halen voor mijn Xbox 360 resolutie verandert ziet er perfect uit! :eten: en het geluid is ook gelukt. Je hebt eigen 2 pennetjes die op elkaar komen maar ik zag bij de mediamarkt een stukje zien dat die pennetjes daar inkunnen dus het geluid werkt gewoon:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...