Death333 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 Ook een trailer maken he ik wil wel leuke filmpjes zien van gta sa
hey dude Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 ik wil iets vragen aan de medewerkers duurt de film langdat is cool als dat zo is
bjorn13 Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 hallo die zegt toch een korte film :angry:
The Godfather Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Geplaatst: 8 februari 2005 het moet niet te groot worden, zodat de aantal MB's beperkt blijft natuurlijk
bjorn13 Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 sry ma waneer is die film klaar ???
X-Zero Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 mischien kunnen jullie inspiratie opdoen bij the name is bond topic in de gta general.
hey dude Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ja godfather :lol: kun je mischien een gokje waneer die klaar is mss :hi:
bjorn13 Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 ja want ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeellll nieuw schierig ik kan nie w8en
The Godfather Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 BrokenTable zou deze zaterdag kijken of hij tijd heeft....want een filmpje maken duurt best lang. San Andreas Cop Killers.....heeft 6 uur geduurd en hij was klaar. Aangezien het hier om Verhaallijn-film gaat....moeten de scenes perfect aan-1-sluiten. en dan duurt best lang...denk aan (taakverdeling...kledingkeuze....montage...opname resolutie...elkaar up-to-date houden via msn....forum modereren) Dit filmpje komt sowieso....vandaag en morgen ligt het project ff stil...we houden jullie op de hoogte Groeten Thijs (The Godfather)
Ewoud Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 Jullie zijn goed snel .Maar wat is nu het script precies. Zipper P.S. heb hopelijk deze week nog een splitter om me ps2 signaal te splitten
hey dude Geplaatst: 24 februari 2005 Rapport Geplaatst: 24 februari 2005 het word een topper van zoveel minuten :lol:
belarus Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Geplaatst: 9 maart 2005 of jullie kunne een filmpje maken met een stukje uit de godfather de scene waarin alle familiehoofden worden afgemaakt
Tmzom Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 Mischien heb ik een interresant script: Cj krijgt een nieuwe opdrachtgever die cj vraagt om zijn vriendin (millie of MIchelle ofzow) om te leggen. Cj weigert dit, en krijgt later weer een telefoontje, waarin je hoort dat de opdrachtgever (millie/michelle) heeft ontvoerd. Cj kan op 1 manier haar terugkrijgen en dat is een missie te doen, waarbij hij in 5 minuten alle opdrachtgevers uitmoord. Cj vraagt hulp aan zijn opdrachtgevers, en samen strijden ze tegen de opdrachtgever. Dan gaat de opdrachtgever er vandoor in zijn Hydra, en cj moet erachterna. Dan volgt een spannend luchtgevecht, waarbij cj wint, het vliegtuig binnendringt, en Michelle/millie bevrijd. Dan zijn cj en millie/michelle weer gelukkig, maar dan word millie/michelle vermoord, door een moordenaar van de opdrachtgever. Dan neemt cj wraak op de moordenaar en EINDE Khoop dat jullie het wat vinden, zo ja, laat het me weten
Mania-92 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Geplaatst: 11 maart 2005 nee absoluut niet 1. volgens mij hebben ze al een script 2. de helft is niet mogelijk
Recommended Posts