Jump to content

The Football Manager Clan

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

33my0aw.png

Welkom!

Welkom bij de eerste Football Manager Clan van gtaforum!

Football Manager is een voetbalmanagerspel van de Britse computerspellenfabrikant Sports Interactive voor de PC, waarbij de speler in de huid kruipt van een manager van een bestaand team. De speler heeft leiding over de transfers, het elftal zelf, het trainingsschema en nog veel meer.

Het spel ontstond nadat Championship Manager-ontwikkelaar Sports Interactive en software-uitgever Eidos Interactive in 2004 tot een breuk kwamen. Sports Interactive besloot vervolgens om een nieuwe voetbalmanagementserie te beginnen onder de naam Football Manager, terwijl Eidos de naam Championship Manager behield en zelf zijn eigen weg ging.

De FM-serie is wereldwijd de meest succesvolle managersgame van het circuit. Ook in Nederland en België is dit spel zeer populair en er zijn diverse Nederlandstalige fansites waar meer informatie over het spel ingewonnen kan worden. Ook is er op deze sites de mogelijkheid om je spel up to date te houden; na elke transferdeadline is er een update van het spel te krijgen.

Bron: Wikipedia.org

Rangen

We hebben hier rangen, en die kan je krijgen als ik vind dat je hoger mag. Dit zijn de rangen:

Clubicoon

Voorzitter

Algemeen Directeur

Technisch Directeur

Hoofdcoach

Assistent-coach

Scout

Jeugdtrainer

Materiaalman

Teammascotte

Hooligan

Challenge

Eén van de meest attractieve elementen van onze clan zijn de zogenaamde 'challenges. Zo nu en dan wordt er een challenge georganiseerd waarin alle leden van de clan de kans krijgen hun Football Manager-kwaliteiten ten toon te spreiden. We beginnen bijvoorbeeld allemaal met één club en moeten zo snel mogelijk het kampioenschap binnenhalen, of degradatie zien te vermijden.

Deze clan is bedoeld voor mensen die het spel hebben. Welke versie(2005,2006,2007,2008,handheld) maakt niets uit.

Clubicoon: Gtaboy107

Voorzitter: NilsHolgersson

Algemeen Directeur:

Technisch Directeur

Hoofdcoach

Assistent-coach

Scout

Jeugdtrainer

Materiaalman

Teammascotte

Hooligan: Barcelonagek

Dus: Be a Man, Join the Clan

Ik heb toestemming van Froodooo.

Bewerkt: door Gtaboy107
Geplaatst:
Miljoenentransfers. Kampioenschappen. Europacupfinales. De coaches erelijst aller tijden plaatst mij inmiddels hoger dan grootheden als Ernst Happel en Guus Hiddink. Mijn fanclub is bezig een petitie te starten die de burgemeester moet doen overtuigen mij te benoemen tot ereburger van de stad. De clubsupporters zijn in extase en noemen mijn prestaties een wonder. Niets is voor mij te gek in de wereld van Football Manager.

Dan is het tijd om het spel af te sluiten en hakt de realiteit er hard in. Van mijn bankrekening kan ik nog niet de meest miserabele speler kopen. Ik kan geen bal raken. Voor een leider hoef je bij mij niet aan te kloppen. En een fanclub? Ik ben al blij als iemand me eens ziet staan.

Football Manager daarom smeek ik je. Ga nooit bij me weg. Laat me niet achter in de hel die werkelijkheid heet. Laat me die held zijn die de harten van het volk met trots vervult. Laat me mijn spelers aanwijzingen toeschreeuwen vanuit de dugout. Laat me winnen. Laat me stralen. Football Manager, wat moet ik toch zonder jou.

Shakhtar.newlogo.png

De eerste Challenge, "Win de UEFA Champions League met FC Shakhtar Donetsk" is meteen een pittige. Hier gaan hoogstwaarschijnlijk jaren van investering, geploeter en teleurstelling aan vooraf. Ik zit inmiddels in seizoen 2009/10 en heb nog niet kunnen overwinteren in de Champions League, laat staan dat ik een kans gehad heb deze te winnen.

Huidige opstelling

Mijlpalen

Nieuw aangetrokken spelers als Daniel Carvalho, Vincent Kompany en Edison Cavani moeten nu de beloofde Europese successen brengen. Zakenman Rinat Akhmetov pompt ieder jaar vele oliedollars in de club zodat we Shakhtar met oprecht het Chelsea van het Oostblok mogen noemen. Gtaboy107 is inmiddels ook begonnen aan een Oekraïens avontuur maar hem kennende zal hij de vodka interessanter vinden dan het voetbalveld.

Ik zit nu in Donetsk en het is daar best leuk, ik heb Zeefuik gestrikt, Van der Vaart en Jonathan de Guzman, Srna is weggegaan en Jádson doet de laatste tijd heel erg vaag, ik heb geen idee hoe dat komt, hij staat altijd in de basis maar altijd zowat rood, misschien is hij snel boos?

Ik zag Johan Derksen zijn column over: ''Van Mierlo moet snel weg uit Donetsk'' Doorgelezen, maar snap er niets van, als ik in Donetsk wil zijn, mag dat toch? Van de media moet je het maar hebben. NIET dus, ik heb geen goede relatie met de pers en met de coaches al helemaal niet, dan gooi ik altijd nog wat olie op het vuur, en dan wint mijn team altijd wel.

Zeefuik:

203-Genero_Zeefuik.jpg

Van der Vaart:

1__Van_de_Vaart.jpg

De Guzman:

20061027064638_Jonathan_de_Guzman.jpg

Iedereen mag lekker oppassen, want ik sta met mijn Shakhtar Donetsk mooi nummer 1 en win zowat alles.

Mijn collega NilsHolgersson doet ook mee aan deze challenge in Oekrainë!

Bewerkt: door gtaboy107

Johan Derksen moet je gewoon negeren joh. :-(

Bewerkt: door NilsHolgersson
  • 8 maanden later...

2eewktw.jpg

Ik ga een challenge doen met Ajax Amsterdam, mijn clubliefde!

Michiel van Mierlo is aangesteld als nieuwe coach van Ajax Amsterdam. Volgens Johan Derksen is Michiel van Mierlo een amateurcoach en moet hij snel weer terug naar Kampen, maar hij mag altijd een Corona van De Olifant voor hem meenemen. Van Mierlo moet Ajax weer terug naar de top brengen, naar de oude dagen van Ajax, waar Ajax onder leiding van Louis van Gaal de beste van de wereld was. Van Mierlo:’’Ik weet zelf ook dat ik voor een moeilijke opgave sta, maar ik weet zeker dat dit gaat lukken met mijn prachtige selectie! Danny Blind wou niets zeggen behalve:’’Hij is een goede coach en we zijn blij dat hij ons wil helpen’’. Marco van Basten werd deze Zomer ontslagen nadat hij Huub Stevens K.O. heeft geslagen omdat Ajax kampioen werd. Het bestuur wil niets kwijt over van Basten. Voor het geval je het niet wil lezen.

Bewerkt: door Gtaboy107
  • 8 maanden later...
Geplaatst:

eerste_screen_fm2010.png

De eerste screen van Football Manager 2010 is uitgekomen, dit gaat weer verslavend worden!

Geplaatst:

he ik heb ook football manager 08.

Ik wil ook wel meedoen?

ik kan zo veel seizoenen eraan slijten en heb zo een stuk of 6 seizoen gedaan.heb goede bronnen van grote talenten.

ik had toevallig vandaag mijn briefje met talenten weggegooit maar die heb ik net ff gepakt:p

maar is nog steeds de doelstelling van shaktar de champions leagea winnen??

Geplaatst:
hebben jullie allemaal 2010 of ook nog 2008?

Wij hebben allemaal 2010. :Y Ik weet niet of die bij jou al verkrijgbaar is maar in Kampen kun je 'm halen.

Geplaatst:
hebben jullie allemaal 2010 of ook nog 2008?

Wij hebben allemaal 2010. :Y Ik weet niet of die bij jou al verkrijgbaar is maar in Kampen kun je 'm halen.

Hij heeft gelijk, hier in mijn mooie Kampen staan er nog maar 2 exemplaren ofzo! Je mag de club wel joinen hoor.

• 2 weken later...

Dit soort clans zijn niet toegestaan op Gtaforum hoor..:N

Edit: Whooops bump..

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

Vooralsnog ondersteunen we op het forum geen clans voor andere spelen dan GTA, mogelijk dat daar in de toekomst veranderiung in komt, maar dan kan dit topic eventueel weer open.

Tot die tijd: :slotje:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...