_Night-Men_ Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) bij gta san andreas zijn combines na de missie body harvest maar die dingen zitten op slot dus hoe kun je er in? Bewerkt: 8 maart 2008 door gta fan1 Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Je zou het met een trainer kunnen doen. Ik heb het al eens geprobeerd met een sniper op De man te schieten achter de combine Maar Nee Maar de enigste manier is via een Trainer. Of Een Car-Spawner Hieronder: Kijk eens Naar mijn Post... Bewerkt: 8 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
ASPHALT Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Door 'm een kopje kleiner maken door met, bij voorkeur een Sniper, op z'n hooft te richten en hem neer te schieten. Hij valt eruit en de deur is open. Stap er echter niet zomaar weer uit, want als je de deur dichtgooit is hij alsnog op slot. Laat bij het uitstappen de deur dus open. Bewerkt: 8 maart 2008 door ASPHALT Reageren
guusje Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Door 'm een kopje kleiner maken door met, bij voorkeur een Sniper, op z'n hooft te richten en hem neer te schieten. Hij valt eruit en de deur is open. Stap er echter niet zomaar weer uit, want als je de deur dichtgooit is hij alsnog op slot. Laat bij het uitstappen de deur dus open. je moet het inderdaad met een Sniper doen, maar je moet het wel doen als hij rijdt want je kan de deur er niet uitschieten, het is wel vervelend dat als hij stilstaat dat hij niet openkan, dus wat de anderen ook al zeggen moet de dat mannentje even koud maken. TIP als je hem met een Sniper wilt dood schieten moet je het wel in een goed schot doen, want als je dat niet doet dan rijdt hij weg als een gek. net als alle andere mensen waarop je schiet, maar niet dood schiet. succes groetjes guusje Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 dat wil niet heb ik al geprobeerd Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) Sorry Dat ik het zeg maar kijk eens naar mijn Vorige Post Daar staat in dat het niet met een sniper kan. Dan is de enigste manier nog met een Trainer Bewerkt: 8 maart 2008 door Unmountable Tijmen Reageren
MartyCeha Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Ik heb het zelf geprobeerd. Met ieder geweer van dichtbij de bestuurder eruit schieten (in het hoofd). Zodra hij dood is, snel handelen. Ren snel naar de deur en spring erin, want de deur gaat na een paar seconden vanzelf weer op slot. Reageren
_Night-Men_ Geplaatst: 8 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 oke zal het proberen Reageren
Big Boss Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Bij mij lukt het gewoon altijd als ik de bestuurder er uit knal met een Country Rifle. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Sorry Dat ik het zeg maar kijk eens naar mijn Vorige Post Daar staat in dat het niet met een sniper kan. Dan is de enigste manier nog met een Trainer probeer het zelf maar eens het kan wel gewoon mikken op zijn hoofd (alle wapens zijn goed) behalve die heavy. en dan gaat de deur open en ga jij er snel heen en voila daar zit je er in . Reageren
DJRobin Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Bij een van de laatste missie van sa moet je een combine harvester stelen zo kan het dus ook. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 10 maart 2008 Rapport Geplaatst: 10 maart 2008 Bij een van de laatste missie van sa moet je een combine harvester stelen zo kan het dus ook. Klopt, dit gebeurt in de missie 'Body Harvest' van The Truth. Dit is niet echt een van de laatste missies. Je kan de Combine Harvester die je dan gestolen hebt naar een garage brengen van één van je safe-huizen. Missie op de één of andere manier laten 'failen' en de Combine Harvester dan uit je garage pakken. Je kan ook een Car Spawner downloaden hier. Reageren
Kloep Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Alleen bij die missie en met een car spawner kan je erin. Maar waarom wil er eigenlijk zo graag in, hij rijd wel erg sloom. Reageren
JasonStatham Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Alleen bij die missie en met een car spawner kan je erin. Maar waarom wil er eigenlijk zo graag in, hij rijd wel erg sloom. Volgens mij was het zo dat je met wat geluk de bestuurder eraf kon schieten. Het leuke aan de Combine harvester is dat zodra je iemand over rijd. Komt ie later weer door de buis eruit. Reageren
sniper rifle Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 sommige zijn gwoon open je moet echt geluk hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.