_Night-Men_ Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 (bewerkt) hoe zet je mods en downloads in het spel? snap er geen bal van Bewerkt: 8 maart 2008 door gta fan1 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 maart 2008 Rapport Geplaatst: 8 maart 2008 Vóór dat je mods gaat instaleren moet je kijken welke versie je hebt. Als je V2 hebt kun je niet modden. Hoe zie ik welke versie ik heb? V1: Je ziet rechtsonder in het startmenu van SA niks. V1.1: Je ziet rechtsonder in het startmenu V1.1 staan. V2: Je ziet rechtsonder in het startmenu V2 staan. Als je V2 hebt kun je, zoals ik hierboven zij, niet modden. Dan moet je deze downgrader downloaden en SA patchen. Daarna moet het modden wel lukken Nu we klaar zijn met de versies kun je beginnen met de mods. De meeste mods hebben een .txd en een .dff bestand. Deze moet je de vervangen met de IMG Tool. Hiermee moet je dan naar C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models gaan en de gta3.img openen. je krijgt nu allemaal bestanden te zien. Kijk bij de mod hoe de bestanden heten en zoek ze me de IMG Tool op. Als je ze maak je eerst een backup voor als de mod niet werkt. Klik bij de bestandjes op extract en plaats ze in een map. Nu kun je ze vervangen. Klik met de rechtermuisknop op het bestand en klik op 'Replace'. Vervang het met de bestand van de mod en klaar is Keesgta fan1. >>hier<< kun je IMG Tool downloaden en >>hier<< is nog een tutorial voor als je het niet snapt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.