milann Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Hallo, Rijden in Gta SA de auto's harder dan bijvoorbeeld in de stad? M.v.g. Gta freak Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Hallo,Rijden in Gta SA de auto's harder dan bijvoorbeeld in de stad? M.v.g. Gta freak In de stad moeten ze vaak stoppen voor stoplichten. Dus in dat opzicht rijden ze sneller, maar of ze daadwerkelijker harder gaan? Volgens mij niet. Ik zie sommige auto's wel eens door de stad rijden en dan gaan ze zelfs nog sneller dan op de snelweg. (door die gasten word ik ook vaak aangereden) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sgt.ugly Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Tsja.... Ik reed met een banshee op volle snelheid en hoorde achter me een vrachtwagen toeteren omdat hij er langs wilde... Ze rijden dus wel sneller op de snelweg...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 (bewerkt) Ja veel harder ga maar op de rijksweg stilstaan :lol: dan merk je het wel maar volgens mij dit iets voor general Bewerkt: 29 januari 2005 door BeatboxGamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Hallo,Rijden in Gta SA de auto's harder dan bijvoorbeeld in de stad? M.v.g. Gta freak als je goed na denkt(doe je niet :lol: ). dan gaan ze natuurlijk sneller op de snelweg is in het echt ook of nie? :lol:. of je deze topic hebt gemaakt om post te krijgen? <_< moet je zo goed doorgaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Ja veel harderga maar op de rijksweg stilstaan :lol: dan merk je het wel maar volgens mij dit iets voor general op de snelweg rijden de auto's harder zoals BeatboxGamer zet je auto stil op de snelweg,stap uit en ga op veilige afstand staan en kijk wat er gebeurd Maare dit hoort niet in de easter egg forum te staan <_< maar in General Maar je had dit zelf ook kunnen checken door gewoon te kijken of er verschil van snelheid is als je in de stad rijd of op de snelweg. eigenlijk best een domme vraag want als je in het echt door de stad rijd rij je altijd langzamer dan op de snelweg. Groeten Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 Die vrachtwagen rijden het hardst volgens mij, ik wordt er altijd op de snelweg door de vrachtwagens op de hielen gezeten en dan rij ik al op het maximum wat de auto of motor kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 De snelheden op de snelweg van de andere auto's klopt niet. Een tug (erg langzaam) kon ik pas amper inhalen in een auto met nitro. Heel vaag. PS verplaatst naar general. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ja is me ook opgevallen <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tupac A. Shakur Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ik blies gister met de NRG-500 op top snelheid en dan zie je in de verte auto's(langzamer als NRG-500) die dan in eens verdwijnen,soms als je langs een auto blaast dan blijf je een soort van haken langs die auto <_< en als je dan naar opzij gaat(links/rechts licht er aan welke kant je rijd naast de auto)dan rij je de auto voorbij :blink: Vet vaag :huh: Tupac A. Shakur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 dat is echt wazig. ook als jij in de super gt rijd komt iemand in een rancher je vet langs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
korfmans Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ik vind het best wel jammer, want als je lekker zit te cruisen op de snelweg gaat iedereen gewoon naar links als je op die rijbaan zit, niet leuk :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ook als je 2 of 3 sterren hebt dan staat er soms een politie auto stil op de weg om je op te w88 en dan blaas ik er voluit lang met me turismo rijd hij vanuit stilstand ineens net zo hard als mij <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 ik vermijd liever de snelweg ze rijden idd harder tjonge ik houd me aan de maxi snelheid!(is die er dan) word ik nog omvergereden, eikels zijn het die op de snelweg rijden :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2005 LoL, die gasten rijden idioot hard ik was een keer gevallen met mijn motor en toen kon een auto die eraan kwam maar net op tijd stoppen, maar toen kwam er nog zo'n mogool aan die er op botste, er kwamen er steeds meer. het was een hele kettingbotsing :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.