Jump to content

Rijden auto's op de snelweg harder

milann

Recommended Posts

• Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Insane

5

• Spike

4

• Tha Real G.

4

• The Outlaw

2

Hallo,

Rijden in Gta SA de auto's harder dan bijvoorbeeld in de stad?

M.v.g.

Gta freak

In de stad moeten ze vaak stoppen voor stoplichten. Dus in dat opzicht rijden ze sneller, maar of ze daadwerkelijker harder gaan? Volgens mij niet. Ik zie sommige auto's wel eens door de stad rijden en dan gaan ze zelfs nog sneller dan op de snelweg. (door die gasten word ik ook vaak aangereden)

Delen op andere websites

Hallo,

Rijden in Gta SA de auto's harder dan bijvoorbeeld in de stad?

M.v.g.

Gta freak

als je goed na denkt(doe je niet :lol: ). dan gaan ze natuurlijk sneller op de snelweg is in het echt ook of nie? :lol:. of je deze topic hebt gemaakt om post te krijgen? <_< moet je zo goed doorgaan.

Delen op andere websites

Ja veel harder

ga maar op de rijksweg stilstaan :lol:

dan merk je het wel

maar volgens mij dit iets voor general

op de snelweg rijden de auto's harder

zoals BeatboxGamer zet je auto stil op de snelweg,stap uit en ga op veilige afstand staan en kijk wat er gebeurd :D

Maare dit hoort niet in de easter egg forum te staan <_<

maar in General ;)

Maar je had dit zelf ook kunnen checken door gewoon te kijken of er verschil van snelheid is als je in de stad rijd of op de snelweg.

eigenlijk best een domme vraag want als je in het echt door de stad rijd rij je altijd langzamer dan op de snelweg.

Groeten

Tupac A. Shakur

Delen op andere websites

ik blies gister met de NRG-500 op top snelheid

en dan zie je in de verte auto's(langzamer als NRG-500) die dan in eens verdwijnen,soms als je langs een auto blaast dan blijf je een soort van haken langs die auto <_< en als je dan naar opzij gaat(links/rechts licht er aan welke kant je rijd naast de auto)dan rij je de auto voorbij :blink:

Vet vaag :huh:

Tupac A. Shakur

Delen op andere websites

LoL, die gasten rijden idioot hard :puh: ik was een keer gevallen met mijn motor en toen kon een auto die eraan kwam maar net op tijd stoppen, maar toen kwam er nog zo'n mogool aan die er op botste, er kwamen er steeds meer.

het was een hele kettingbotsing :lol:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...