r0ry.B.bellOws Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 zou lollig zijn als je geflitst kon worden,of zelf ging flitsen in het verkeer. niet dat ik er in rl fan van ben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 Het zou wel erg realistisch zijn. Maar, waar zouden die politie's de facturen heen moeten sturen? Naar je huis ofzoiets, want als je geflitst word hoef je niet meteen te betalen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Na$! Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 als je dan geflits wordt en je krijgt een factuur aan een van je zovele huizen te betalen binnen 3 dagen dan vind je het niet direct anders moet er nog een icon op je radar krijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 soms ben ik lekker NORMAAL aan het rijden gewoon soms een drankie nemen ga ik ff de snelweg op met me SNELLE auto komt ineens zo'n K*t vrachtwagen tegen mijn achterkant van m'n auto nou daar vloog ik dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 die boelers hebben ook een paar keer bij mij een missie verknald, daar moest ik 2 auto's achtervolgen en k werd steeds gebeukt waardoor k slipte :angry: moest k weer helemaal overnieuw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 kan dus best verveelend zijn <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2005 ik rij soms wel een met me NRG-500 op een snelweg....ik stap af om vervolgens te lopen op de snelweg. en dan zie je in de verte een auto super hard aan komen rijden....dus dan denk je die rijd me aan.....maar nee op het laatste moment staat hij voor je stil.....super vaag - soort instant handbrake Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha Real G. Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 ja maar niet bij alle auto's <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 ja ze rijden wel harder op de snelweg soms is het irritant Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cisse Geplaatst: 1 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2005 Inderdaad, als je je auto dwars parkeert zal heel het verkeer blokkeren, een cheat is hiervoor ook handig . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 Inderdaad, als je je auto dwars parkeert zal heel het verkeer blokkeren, een cheat is hiervoor ook handig . dan heb je een file/ kettingbotsing :lol:, heb je nog granaten over? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) EDIT: oh, sry dubbel post, hoe haal ik die weg? ah, k heb t gelezen, 12. De DELETEknop. Druk hierop wanneer je dit bericht wilt verwijderen. Alleen megaleden en hoger hebben deze knop. :o Bewerkt: 2 februari 2005 door Insane Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 EDIT:oh, sry dubbel post, hoe haal ik die weg? ah, k heb t gelezen, 12. De DELETEknop. Druk hierop wanneer je dit bericht wilt verwijderen. Alleen megaleden en hoger hebben deze knop. :o jah ik snap dat niet waarom alleen mega leden dit kunnen doen <_< . het zou zeker een stuk schelen als iedereen het kon doen maar goed :rolleyes: . soms doe ik ook me auto midden op de snelweg zetten, best wel lachen ketting botsing. fff een paar granaden gooien en de pret begint :lol: kaboem boem boem :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 EDIT:oh, sry dubbel post, hoe haal ik die weg? ah, k heb t gelezen, 12. De DELETEknop. Druk hierop wanneer je dit bericht wilt verwijderen. Alleen megaleden en hoger hebben deze knop. :o jah ik snap dat niet waarom alleen mega leden dit kunnen doen <_< . het zou zeker een stuk schelen als iedereen het kon doen maar goed :rolleyes: . soms doe ik ook me auto midden op de snelweg zetten, best wel lachen ketting botsing. fff een paar granaden gooien en de pret begint :lol: kaboem boem boem :lol: . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spike Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 (bewerkt) holie schit doe ik het zelf ook maar jah met een reden me pc liep wat vast excus! . Bewerkt: 2 februari 2005 door Spike Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.