Master-mind Geplaatst: 2 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 2 februari 2005 <_< ontopic : dat is gewoon irri k*t snelweg je rijdt in een mooie wagen pats auto kapot pfff ik reed ook op zown landweggetje dicht bij area standje 69 ik dacht ff lekker crousen rijden ze daar ook net zo hard :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 een tip: zet een auto of een vrachtwagen midden op de weg, alle auto's vooral taxi's zullen er met volle snelheid tegenaanbotsen, al snel krijg je een lange ketting reactie, maak daarna de auto midden op de weg kapot zodat deze ontploft, nu zullen de auto's achter elkaar ontploffen, wat erg extreem is, als alles voorbei is moet je kijken wat voor wrakken er staan ik vind het in ieder geval harstikke vet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 een tip: zet een auto of een vrachtwagen midden op de weg, alle auto's vooral taxi's zullen er met volle snelheid tegenaanbotsen, al snel krijg je een lange ketting reactie, maak daarna de auto midden op de weg kapot zodat deze ontploft, nu zullen de auto's achter elkaar ontploffen, wat erg extreem is, als alles voorbei is moet je kijken wat voor wrakken er staanik vind het in ieder geval harstikke vet is inderdaad wel lachen ja... Maar even tussendoor over wrakken: kun je trammetjes en treinen vernielen? Met een bazooka of zo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Insane Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 een tip: zet een auto of een vrachtwagen midden op de weg, alle auto's vooral taxi's zullen er met volle snelheid tegenaanbotsen, al snel krijg je een lange ketting reactie, maak daarna de auto midden op de weg kapot zodat deze ontploft, nu zullen de auto's achter elkaar ontploffen, wat erg extreem is, als alles voorbei is moet je kijken wat voor wrakken er staanik vind het in ieder geval harstikke vet is inderdaad wel lachen ja... Maar even tussendoor over wrakken: kun je trammetjes en treinen vernielen? Met een bazooka of zo... zover ik weet kan dat niet, dat zijn volgens mij voertuigen die je niet kunt vernielen omdat ze volgens mij anders niet terug spawnen op het spoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 3 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 februari 2005 een tip: zet een auto of een vrachtwagen midden op de weg, alle auto's vooral taxi's zullen er met volle snelheid tegenaanbotsen, al snel krijg je een lange ketting reactie, maak daarna de auto midden op de weg kapot zodat deze ontploft, nu zullen de auto's achter elkaar ontploffen, wat erg extreem is, als alles voorbei is moet je kijken wat voor wrakken er staanik vind het in ieder geval harstikke vet is inderdaad wel lachen ja... Maar even tussendoor over wrakken: kun je trammetjes en treinen vernielen? Met een bazooka of zo... zover ik weet kan dat niet, dat zijn volgens mij voertuigen die je niet kunt vernielen omdat ze volgens mij anders niet terug spawnen op het spoor jammer... gelukkig kunnen we treinen nog ontsporen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 5 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2005 (bewerkt) ja dat is echt bha die gaan heeeel hard mess gebruiken die onzichtbare nos :lol: ja ik was eens me ne bufalo aan het rijde op de autosnel weg en toen kwam er ne taxi aan die begon vervelend te doen om er door te kunen die haalde mij bijna in ma toen had ik nos op gezet en toen kos die mij nie meer volgen ahhahahahahahahahhahahhahahahhahah :lol: :lol: :D :rolleyes: :rolleyes: :o en ook gewoon van die brol autokes die ijglijk nie hard gaan he die halen u gewoon da is stom precies 2fast2furouis hahahahaha nos hahahahahhahhahahhahahaha :lol: :lol: Bewerkt: 5 februari 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2005 een tip: zet een auto of een vrachtwagen midden op de weg, alle auto's vooral taxi's zullen er met volle snelheid tegenaanbotsen, al snel krijg je een lange ketting reactie, maak daarna de auto midden op de weg kapot zodat deze ontploft, nu zullen de auto's achter elkaar ontploffen, wat erg extreem is, als alles voorbei is moet je kijken wat voor wrakken er staanik vind het in ieder geval harstikke vet is inderdaad wel lachen ja... Maar even tussendoor over wrakken: kun je trammetjes en treinen vernielen? Met een bazooka of zo... zover ik weet kan dat niet, dat zijn volgens mij voertuigen die je niet kunt vernielen omdat ze volgens mij anders niet terug spawnen op het spoor jammer... gelukkig kunnen we treinen nog ontsporen je kan zefs niet in die tram. :angry: :angry: COMMANDO :ph34r: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 het is ram wazig normaal rijd elke auto een vrachtwagen eruit en in de stad rijd je iedereen zo voor bij maar op de snelweg komen zelf van die hoeren trucks je langs maar wat wel verbeterd is dat de woute je nu niet kunnen inhalen als je op top rijd of als je vol gas wegrijdt want bij vice city als je daar een infernus had rede de woute je zo weg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
commando Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 (bewerkt) dat kan ik niet lezen. :huh: zet voortaan wat punten neer a.u.b. COMMANDO :ph34r: Bewerkt: 9 maart 2005 door commando Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 als je met een nrg 500 (de snelste motor ) dan halen se je nog wel is in Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
lunatic_gamer Geplaatst: 9 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2005 vet iri dan gaan de autos ineene naar de ander kand dan boem lig je van je motor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THUNDER Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 (bewerkt) vet iri dan gaan de autos ineene naar de ander kand dan boem lig je van je motor omG kan een admin hier wat aan doen of hij doet spam of hij dubbelpost gebruik nou een x de sjonge maar een trein ontspren is leuk en of ze harder op de snelweg rijden dat weet ik niet :unsure: :unsure: :unsure: Bewerkt: 10 maart 2005 door gta sa player Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 10 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2005 en in de stad rijd je iedereen zo voor bij maar op de snelweg komen zelf van die hoeren trucks je langs heb ik geen last van, je zal wel rijje als een oudwijf of je pikt telkens een oude sedan, pak is een dikke merrit of een sportauto :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
martijnn Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 gister ook zo'n lekkere actie... rijd de snelweg op en komt een taxi aan die knalt weer op die andere ze vliegen op de kop alle autos knallen er boven op ... BOEMBOEMBOEMBOEMBOEM hahah was mooi om te zien!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 das zeker mooi....kwam gister met een sanchez sanchez de snelweg op.....je raad het al ik werd aangereden. ik wou weer opstappen opeens zie ik een auto in de lucht...kettingbotsing...niet normaal :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.