jojogta3 Geplaatst: 11 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 maart 2005 weet je ik had een keer heel weinig geld ik denk laat ik een auto tunen al mijn geld verspild reed ik daar op de snelweg boem weg auto pleurde zo het water in :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tom Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 ik weet dat er rap botsinge gebeuren op de autosnelweg maar dat ze mij inhalen?ik haal hun in op mijn fiets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Boss Geplaatst: 7 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2005 ik val dan soms en dan knallen echt al die auto's op me Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 de snelweg vind ik te lastig als je aan het spookrijden bent en je bots hebt ge een heel kettingbotsing en dan komt er vuur en alles ontploft en ge krijgt de politie achter u aan [EDIT door Lantyz: Onbedoelde dubbelpost verwijderd] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 de snelweg vind ik te lastig als je aan het spookrijden bent en je bots hebt ge een heel kettingbotsing en dan komt er vuur en alles ontploft en ge krijgt de politie achter u aan *ah een dubbelpost!* Ik vermijd liever de snel weg, maar als het dan toch moet rij ik op de rechter helft van de rechter rijbaan, of was het nou de vluchtstrook? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik vind de snelweg nix aan daar rijden die auto''s zo schokker ig dan gaan ze snel en dan in eenkeer weer langzaam super dom en ze rijden *piep* snel nog sneller dan mijne turismo met nitro <_< PS:zupadomien kan er nix aan doen dat kan wel eens gebeuren dat het forum het soms 2 keer het eropzet wel jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik reed eens met een uitgebouwde Infernus op de Snelweg met Nitro. Komt er daar een Tanker aangereden die gaat wel 2 x zo snel! Oke in het echt rijden de auto's op de snelweg harder,maar toch niet zo? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 de snelweg vind ik te lastig als je aan het spookrijden bent en je bots hebt ge een heel kettingbotsing en dan komt er vuur en alles ontploft en ge krijgt de politie achter u aan *ah een dubbelpost!* Ik vermijd liever de snel weg, maar als het dan toch moet rij ik op de rechter helft van de rechter rijbaan, of was het nou de vluchtstrook? srr was niet de bedoeling maar de pc bleef hangen en dus begon ik maar op ok te klikken en ..... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Ik reed eens met een uitgebouwde Infernus op de Snelweg met Nitro.Komt er daar een Tanker aangereden die gaat wel 2 x zo snel! Oke in het echt rijden de auto's op de snelweg harder,maar toch niet zo? :blink: Ik pak gewoon de Jetpack veel veiliger Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-Zero Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik rij nooit op de snelweg ,is veel te gevaarlijk vrije weg voor je kijkt naar achteren knal je tegen een voertuig aan, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik rij nooit op de snelweg ,is veel te gevaarlijk vrije weg voor je kijkt naar achteren knal je tegen een voertuig aan, Ja dat is ook waar die zijn gewoon gestoord op de snelweg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 ik vloog ook eens met een heli boven de snelweg en toen zag een tanker of een andere vrachtwagen met hyperspeed over de snelweg scheuren opeens rijd hij tegen een helsangel (Freeway) aan en....................de vrachtwagen stond in EEn keer stil staan <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 De snelheden op de snelweg van de andere auto's klopt niet. Een tug (erg langzaam) kon ik pas amper inhalen in een auto met nitro. Heel vaag.PS verplaatst naar general. zal wel een tug met rocketfuel zijn geweest :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 damn zoals k die reacties zie heb k wel erg zin in de pc versie gekrege :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bjorn13 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) niet dubbelposten!! maar ik rij wel veel op de snel weg op lasventuras meestal in een snelle auto en als ge dan soms een beetje trager rijd botsen ze meteen 8erop de auto <_< --- en ook ik reed eens met en sultan getund op de snelweg en toen zoef kwam er gewoon een TAXI voor bij gescheurt waa die rijde echtt veel sneler Bewerkt: 9 april 2005 door bjorn12 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.