Jump to content

Rijden auto's op de snelweg harder


milann

Recommended Posts

  • 4 weken later...
  • Reacties 65
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Insane

    5

  • Spike

    4

  • Tha Real G.

    4

  • The Outlaw

    2

de snelweg vind ik te lastig als je aan het spookrijden bent en je bots hebt ge een heel kettingbotsing en dan komt er vuur en alles ontploft en ge krijgt de politie achter u aan

[EDIT door Lantyz: Onbedoelde dubbelpost verwijderd]

Link to comment
Delen op andere websites

de snelweg vind ik te lastig als je aan het spookrijden bent en je bots hebt ge een heel kettingbotsing en dan komt er vuur en alles ontploft en ge krijgt de politie achter u aan

*ah een dubbelpost!*

Ik vermijd liever de snel weg, maar als het dan toch moet rij ik op de rechter helft van de rechter rijbaan, of was het nou de vluchtstrook?

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind de snelweg nix aan daar rijden die auto''s zo schokker ig dan gaan ze snel en dan in eenkeer weer langzaam super dom en ze rijden *piep* snel nog sneller dan mijne turismo met nitro <_<

PS:zupadomien kan er nix aan doen dat kan wel eens gebeuren dat het forum het soms 2 keer het eropzet wel jammer :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed eens met een uitgebouwde Infernus op de Snelweg met Nitro.

Komt er daar een Tanker aangereden die gaat wel 2 x zo snel!

Oke in het echt rijden de auto's op de snelweg harder,maar toch niet zo? :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

de snelweg vind ik te lastig als je aan het spookrijden bent en je bots hebt ge een heel kettingbotsing en dan komt er vuur en alles ontploft en ge krijgt de politie achter u aan

*ah een dubbelpost!*

Ik vermijd liever de snel weg, maar als het dan toch moet rij ik op de rechter helft van de rechter rijbaan, of was het nou de vluchtstrook?

srr was niet de bedoeling maar de pc bleef hangen en dus begon ik maar op ok te klikken en .....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik reed eens met een uitgebouwde Infernus op de Snelweg met Nitro.

Komt er daar een Tanker aangereden die gaat wel 2 x zo snel!

Oke in het echt rijden de auto's op de snelweg harder,maar toch niet zo? :blink:

Ik pak gewoon de Jetpack veel veiliger ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik rij nooit op de snelweg ,is veel te gevaarlijk vrije weg voor je kijkt naar achteren knal je tegen een voertuig aan, ;)

Ja dat is ook waar die zijn gewoon gestoord op de snelweg :D

Link to comment
Delen op andere websites

ik vloog ook eens met een heli boven de snelweg en toen zag een tanker of een andere vrachtwagen met hyperspeed over de snelweg scheuren opeens rijd hij tegen een helsangel (Freeway) aan en....................de vrachtwagen stond in EEn keer stil staan <_<

Link to comment
Delen op andere websites

De snelheden op de snelweg van de andere auto's klopt niet. Een tug (erg langzaam) kon ik pas amper inhalen in een auto met nitro. Heel vaag.

PS verplaatst naar general.

zal wel een tug met rocketfuel zijn geweest :unsure:

Link to comment
Delen op andere websites

niet dubbelposten!!

maar ik rij wel veel op de snel weg op lasventuras meestal in een snelle auto en als ge dan soms een beetje trager rijd botsen ze meteen 8erop de auto <_<

---

en ook ik reed eens met en sultan getund op de snelweg en toen zoef kwam er gewoon een TAXI voor bij gescheurt waa die rijde echtt veel sneler :D

Bewerkt: door bjorn12
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...